Правила кіберспортивних змагань

Положення про проведення конкурсу «WEGAME 6.0 ESPORTS CHAMP»

Організатор кібертурніру «WEGAME 6.0 ESPORTS CHAMP» – ESFU

До участі в турнірі допускаються виключно команди з 5 осіб для дисциплін Dota 2 і CS:GO.
Реєструє команду як Учасника Конкурсу капітан команди.
Для участі в Конкурсі Учасникам заходу необхідно зареєструватися на сайті: https://wegame.com.ua/uk/cybersportregistration

Період реєстрації: із 6 березня 2020 року до 19 березня 2020 року.

Під час реєстрації надається така інформація:

  • дисципліна, участь у якій братиме Учасник (Dota 2/CS:GO);
  • назва команди;
  • П.І.Б. гравців;
  • контактний номер телефону капітана команди;
  • електронна адреса капітана команди.

Забороняється:

1. Ображання, порушення прав інших Учасників Конкурсу.

2. Розміщення матеріалів рекламного, еротичного, порнографічного, іншого забороненого законом характеру.

3. Приховування реальної IP-адреси (будь-якими засобами: проксі-сервери або спеціальні інтернет-сервіси).

4. Реєстрація одного Учасника під різними іменами.

5. Заборонена нецензурна лайка, приниження та ображання (будь-яким способом) суперників, гравців, суддів/кураторів і/або інших людей незалежно від того, присутні вони на заході «WEGAME 6.0» чи ні.

Етапи проведення конкурсу:

1. Реєстрація:

6 березня 2020 року буде відкрита форма https://wegame.com.ua/en/cybersport для онлайн-реєстрації команд із дисциплін Dota 2 і CS:GO.

2. Відбір у LAN-фінал (далі – Відбір): відбіркові online-кваліфікації проводяться з дисциплін Dota 2 і CS:GO на платформі www.faceit.com.

Відбір із дисциплін Dota 2 і CS:GO відбуватиметься 21 березня 2020 року (CS:GO) і 28 березня 2020 року (Dota 2). Відбір починається о 19:00 за часом другого часового поясу – UTC+3.

Виконавець зв’язується з зареєстрованими Учасниками для уточнення часу проведення відбіркового турніру. Учасникам необхідно в зазначений Виконавцем час узяти участь у відбірковій online-кваліфікації. Після відбіркової online-кваліфікації Організатор публікує список із 8 командами-учасниками з кожної дисципліни, які можуть узяти участь у наступному етапі.

Підтримка учасників турніру відбуватиметься у спеціальних Telegram-каналах:

Канал для гравців CS:GO: https://t.me/wegame6_cs.

Канал для гравців Dota 2: https://t.me/wegame6_dota.

3. Фінальна стадія – визначення переможця.

3.1. Визначення переможця (далі – LAN-фінал) із дисципліни Dota 2 відбудеться 12 квітня 2020 року. LAN-фінал пройде безпосередньо на території проведення заходу «WEGAME 6.0» у спеціально обладнаній зоні «Кібертурнір». Турнір проводитиметься за системою Single Elimination. Формат проведення турніру ¼ фіналу і ½ фіналу – bo1 (найкращий із однієї); фінал – bo3 (найкращий із трьох).

4. Визначення переможця з дисципліни CS:GO відбуватиметься 11 квітня 2020 року. Визначення проходитиме безпосередньо на території проведення заходу «WEGAME 6.0» у спеціально обладнаній зоні «Кібертурнір». Турнір проводитиметься за системою Single Elimination. Формат проведення турніру ¼ фіналу і ½ фіналу – bo1 (найкращий із однієї); фінал – bo3 (найкращий із трьох).

5. Представники (капітани) кожної команди-учасника відбіркової online-кваліфікації повинні приєднатися до дискорд-каналу організаторів – http://tinyurl.com/uo5d2nd. Після закриття реєстрації капітани отримають запрошення на спеціальні тестові сервери на дискорд-каналі, де і відбуватиметься спілкування з організаторами відбірних.

Судді зони «Кіберспорт»

1. Для якісного й об’єктивного оцінювання Учасників Організатор забезпечує присутність компетентних осіб у якості суддів. Судді мають право приймати рішення про дискваліфікацію Учасників.

Визначення переможця Конкурсу

1. Переможці конкурсу визначаються суддями відповідно до цього Положення та Додатками до нього.

Призовий фонд Конкурсу

1. Призовий фонд формується та виплачується організатором кібертурніру – ESFU.

2. Призовий фонд за дисциплінами:

2.1. Дисципліна Dota 2:

1-е місце:

– Сертифікат на отримання грошового призу в розмірі 12 000 (дванадцять тисяч) гривень 00 коп.;

2-е місце:

– Сертифікат на отримання грошового призу в розмірі 8000 (вісім тисяч) гривень 00 коп.;

2.2. Дисципліна CS:GO:

1-е місце:

– Сертифікат на отримання грошового призу в розмірі 12 000 (дванадцять тисяч) гривень 00 коп.;

2-е місце:

– Сертифікат на отримання грошового призу в розмірі 8000 (вісім тисяч) гривень 00 коп.;

3. Призи, перераховані в цьому Положенні про проведення Конкурсу, вручаються Учаснику, який став Переможцем. Під словами «Учасник, який став Переможцем» мається на увазі команда гравців, яка бере участь у Турнірі.

4. Спонсори та партнери організатора фестивалю «WEGAME 6.0» і організатора кібертурніру на свій розсуд можуть вручати Учасникам інші призи, не передбачені цим Положенням.

Порядок нагородження переможця Конкурсу

1. Учасник (команда), який переміг в LAN-фіналі (далі – Переможець), буде оголошений Організатором Кібертурніру на заході «WEGAME 6.0»: Dota 2 – «11» квітня 2020 року; CS:GO – «12» квітня 2020 року за адресою: Броварський проспект, 15, 02002, м. Київ, Україна (МВЦ), на офіційних відкритих сторінках сайту http://wegame.com.ua, у соціальних мережах Facebook, Instagram, «ВКонтакте» та інших ресурсах.

2. Переможці повинні будуть отримати приз особисто або через свого уповноваженого представника на заході «WEGAME 6.0» у день оголошення підсумків Конкурсу.

Прикінцеві положення

1. Беручи участь у Конкурсі, його Учасники погоджуються з тим, що їхні імена та прізвища можуть бути використані публічно (опубліковані на сайті http://wegame.com.ua/) без додаткової згоди Учасників і без сплати їм будь-якої додаткової винагороди. Організатор та/або його уповноважений представник має право використовувати для реклами матеріали Учасника Конкурсу, який став володарем Призу, а також брати у нього рекламні інтерв’ю про участь у Конкурсі, зокрема для радіо та телебачення, для інших ЗМІ, або знімати/фотографувати Учасника, який став володарем Призу, для виготовлення будь-яких рекламних матеріалів.

2. Організатор не надає жодної грошової компенсації, зокрема за проживання, харчування, проїзд, учасникам конкурсу.

3. Організатор залишає за собою право на власний розсуд скасувати, завершити, продовжити, змінити або призупинити Конкурс, а також ці Положення відповідно до чинного законодавства України та з обов’язковою публікацією таких змін на сайті: http://wegame.com.ua/. В особливих випадках, на розсуд Організатора, Конкурс може бути закінчений раніше оголошених термінів із підведенням дострокових підсумків і нагородженням Переможця серед Учасників.

4. Організатор залишає за собою право не вступати в листування або інші контакти з Учасниками Конкурсу за винятком випадків, зазначених у цих Положеннях.

5. Організатор не несе відповідальності за неправдивість та несвоєчасність надання Учасниками Конкурсу встановленої справжніми Положеннями інформації, необхідної для отримання Призу.

6. Несвоєчасне прочитання Учасником Конкурсу, який став володарем Призу, повідомлень про виграш не є поважною причиною для порушення терміну отримання Призу.

7. З моменту отримання Призу ризик випадкової загибелі чи псування Призу несе його власник.

8. Участь у Конкурсі є фактом підтвердження згоди Учасника з цими Положеннями Конкурсу.

 

Додаток № 1.1

Правила за Dota 2 (далі в тексті – Турнір)

1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Право вибору сторін вирішується на взаємовигідних умовах або шляхом жеребкування (Coinflip).

1.2. Лобі створює суддя чи адміністратор турніру. Пароль і хост повідомляються капітану команди суддею або адміністратором турніру.

1.3. Усі гравці повинні входити в лобі під тими іменами (далі – нікнейм чи nickname), які вони вказували під час реєстрації на турнір. Якщо нікнейм не відповідає заявленому, то вважається, що команда зайшла не всім складом і може бути дискваліфікована.

1.4. Усі команди в грі повинні бути підписані. Назви (повні чи скорочені) повинні відповідати заявленим під час реєстрації.

1.5. Суддя турніру може вимагати відкрити профіль steam-акаунта за виникнення спірних ситуацій чи сумнівів у відповідності гравця заявленому на турнір.

1.6. Паузи в грі дозволені. Виходити з режиму паузи дозволяється тільки за згодою команди-суперника.

1.7. Загальна тривалість пауз у грі – не більш ніж 10 хвилин. Якщо час минув – повідомте суперникам, щоб продовжували гру.

1.8. Тривалість гри – до визначення переможця.

1.9. Переможцем гри вважається команда, яка повністю знищить головну будівлю противника (World Tree у Radiant і Frozen Throne у Dire) або змусить його здатися (вихід із гри двох і більше людей).

1.10. За використання багів карти команда може отримати технічну поразку в грі.

1.11. Creepskip дозволений.

1.12. Backdoor – дозволений усіх тауерів.

1.13. Предмети гравця, який покинув сервер, залишаються в його героя в бекпаку чи підлягають тімселу. Дозволено використовувати цього героя та не продавати айтеми, але передавати іншим гравцям заборонено.

1.14. У разі перезавантаження гра повинна бути перезапущена з такими ж налаштуваннями, як і в першій грі. Гравці повинні вибрати тих же героїв, стартові предмети та ті ж лінії. Зміна ліній дозволяється після того, як герої та крипи (різновид істот в Dota 2, далі в тексті – крипи) зустрінуться на лініях.

1.15. Якщо не можете самостійно вирішити конфліктну ситуацію – повідомте Судді короткий опис проблеми, що виникла.

1.16. Передання Divine Rapier за допомогою суїциду чи смерті від Roshan або крипів (ворожих і/або нейтральних) заборонене. Також заборонене передання в такий спосіб трофейної Divine Rapier.

1.17. Обмежень на кількість предметів немає, окрім обмежень, передбачених ігровим модом.

1.18. Нечесною грою вважається використання програм, які зламують гру і/або карти (map hack, drop hack, trainer тощо).

1.19. Після першого порушення правил із боку учасника (команди) йому залежно від тяжкості порушення може бути винесено попередження чи буде зараховано технічну поразку в поточній грі. Після другого порушення команда буде дискваліфікована.

1.20. Якщо команди під час турніру зустрічаються вдруге, то вони міняються сторонами залежно від попередньої зустрічі.

1.21. Організатор турніру має право змінювати та доповнювати ці Правила в будь-який час на свій розсуд.

2. НАЛАШТУВАННЯ СЕРВЕРА ДЛЯ ГРИ В ТУРНІРІ

2.1. За замовчуванням у турнірах матчі граються на локальному сервері, створеному організаторами турніру.

2.2. Версія гри – Latest (остання).

2.3. Ігрові налаштування під час використання російського клієнта:

Режим гри: Режим капітанів

Версія: Турнірна

Місцезнаходження сервера: Локальний сервер

Дозволити спостереження – дозволено

Присутність тренера – заборонено

2.4. Ігрові налаштування під час використання англійського клієнта:

Game mode: Captains Mode

Version: Tournament

Server Location: Local Server

Spectators – enabled

Coach – disabled

3. ПРАВИЛО КОМЕНТУВАННЯ МАТЧІВ

3.1. Коментувати матчі мають право тільки офіційні стримери.

3.2. Від офіційних стримерів і партнерів сайту без аргументованої на те причини відмовитися не можна.

4. ПРАВИЛО ПАУЗ У ГРІ

4.1. Правилами турніру встановлений сумарний ліміт паузи – 10 хвилин.

4.2. Якщо суперник перевищив цей час – знімати паузу без повідомлення та дозволу суддів не можна. Необхідно повідомити їм про порушення та після цього вийти з режиму паузи.

5.ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ ТА РІШЕННЯ СПІРНИХ СИТУАЦІЙ

5.1. Усі претензії з приводу результату ігор приймаються до розгляду протягом 10 хвилин після гри. Якщо претензій протягом зазначеного терміну не надходить, то результат ігор більше не переглядається. Претензії повинні бути аргументованими та підкріпленими доказами у вигляді скріншотів із результатами до закінчення турніру.

5.2. Суддя турніру приймає рішення згідно з цим Регламентом. У спірних і нестандартних ситуаціях суддя має право особисто розв’язати ту чи іншу ситуацію. Рішення судді є остаточним і не підлягає обговоренню чи оскарженню.

 

Додаток № 1.2

Правила турніру з CS:GO

1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Карти проведення: de_dust2, de_mirage, de_overpass, de_inferno, de_vertigo, de_train.

1.2. Карти викреслюються по одній від кожної команди, поки не залишиться одна, на якій і відбуватиметься матч. У фіналі кожна команда вибирає свою карту, а третя викреслюється з решти.

1.3. Правила онлайн-кваліфікацій вказані на сторінці турніру на платформі FACEIT.com та є стандартними.

1.4. ФОРМАТ

1.4.1. У грі беруть участь 2 команди по 5 осіб у кожній.

1.4.2. Гра складається з 2 періодів. Перший – 15 раундів (наприклад, 9-6), другий період закінчується, якщо команда загалом набирає 16 раундів (наприклад, 16-13).

1.4.3. На початку кожного періоду на фінансовому рахунку кожної команди є по 800 одиниць ігрової валюти.

1.4.4. Один період команда проводить за оборону (Counter-TerroristForce), а другий – за атаку (TerroristForce).

1.4.5. Право першого вибору сторони розігрується раундом на ножах.

1.4.6. Якщо після закінчення 2 періодів команди мають рівну кількість виграних раундів (15-15), призначаються 2 додаткових періоди по 3 раунди.

1.4.7. На початку кожного додаткового періоду на фінансовому рахунку кожної команди є по 10 000 одиниць ігрової валюти.

1.4.8. Карти в групах викреслюються по одній від кожної команди, поки не залишиться одна, на якій і відбуватиметься матч. У плей-оф кожна команда вибирає свою карту, а третя викреслюється серед тих, що залишилися.

2. ІГРОВІ НАЛАШТУВАННЯ

2.1. Версія гри

Усі матчі відбуватимуться на останній версії CS:GO. Кожен гравець зобов’язаний оновити CS:GO до останньої версії, в іншому випадку він не зможе приєднатися до сервера та команда отримає технічну поразку (далі – ТП).

2.2. Ігрові налаштування

Використання інших програм, що полегшують ігровий процес, заборонено.

Рекомендовані налаштування клієнта:

cl_interp 0

cl_interp_ratio 1

rate 196608

cl_cmdrate 128

cl_updaterate 128

cl_allowdownload 1

cl_downloadfilter 0

voice_enable 1

2.3. Ігровий сервер

Усі матчі відбудуться на наданих організатором серверах.

2.4. Ігрові налаштування сервера:

mp_startmoney 800

mp_roundtime 1min 55 secs

mp_freezetime 15

mp_maxrounds 30

mp_c4timer 40

sv_pausable 1

ammo_grenade_limit_default 1

ammo_grenade_limit_flashbang 2

ammo_grenade_limit_total 4

sv_coaching_enabled 0

Налаштування для овертайму:

mp_maxrounds 3

mp_startmoney 10000

3. ПРАВИЛО КОМЕНТУВАННЯ МАТЧІВ

3.1. Коментувати матчі мають право тільки офіційні стримери.

3.2. Від офіційних стримерів і партнерів сайту без аргументованої на те причини відмовитися не можна.

4. ПРАВИЛА ТА ПОРУШЕННЯ

4.1. Заборонені дії в грі:

Ці дії суворо заборонені під час гри та можуть призвести до дискваліфікації команди:

Використання скриптів.

Використання багів/помилок гри.

Переміщення крізь стіни, поверхи та дахи. Також заборонене «ходіння небом».

Встановлення бомб так, щоб їх неможливо було розмінувати. Підсадки дозволені, проте заборонені в ті місця, де текстури, стіни тощо стають прозорими.

«Flash-баги» заборонені.

«Ходіння пікселями» заборонене (сидіти чи стояти на невидимих краях карти).

Скрипти на кидання гранат.

Будь-яке інше програмне забезпечення, яке заборонено видавцем гри та може дати незаслужену перевагу гравцеві чи команді, класифікується як читерство.

4.2. Заборонено змінювати значення консольної команди net_graph (стандартне значення – 0, допускається значення 1).

Дозволяється використовувати чотири гранати.

Можна використовувати всі види зброї та гранат.

Консольна команда cl_bobcycle може мати значення тільки 0.98.

Консольна команда mat_hdr_level заборонена.

Міняти значення команди weapon_debug_spread_show забороняється (стандартне значення – 0).

Команда weapon_recoil_model заборонена.

4.3. Point of View demo. Усі гравці зобов’язані записувати PoV demo + BANDICAM на своєму комп’ютері під час матчу. PoV demo та BANDICAM повинні зберігатися у гравця протягом 10 годин після закінчення матчу. Також за запитом адміністратора та суперників гравці зобов’язані надати записані ними PoV demo та BANDICAM.

4.4. Санкції.

Гравець і/або команда може за рішенням судді отримати дискваліфікацію за такі дії:

Відмову слідувати інструкціям судді турніру (зокрема відмову в проханні відкрити стім-акаунт).

Заперечення гравцям чи судді, якщо вони вимагають дотримання гравцем правил турніру.

Образи чи будь-які расистські висловлювання на адресу супротивників, тіммейтів та інших учасників турніру, суддів, коментаторів та інших осіб.

Іменний ярлик зброї в грі повинен бути суворо в межах цензури та не містити образливих висловлювань.

Неспортивну поведінку (наприклад, саботування матчів).

Неявку на турнір усієї команди.

Введення в оману чи обман судді.

Під час виявлення порушення правил учасник усувається від гри та команді зараховується поразка в першому періоді гри з рахунком 15-0 на користь суперника. У разі повторного виявлення порушення правил учасник дискваліфікується.

Участь у змаганні гравців, які не перебувають у цій команді, – технічну поразку.

5. ДОДАТКОВО

5.1. Команди зобов’язані суворо дотримуватися регламенту турніру.

5.2. Команда має право брати тайм-аут на 3 хвилини, але не більше ніж 1 раз за сторону.

5.3. Під час гри судді мають право проводити будь-які дії, спрямовані на виявлення порушень.

5.4. Склад команди під час турніру змінювати не можна, але дозволені заміни після погодження із суддею у форс-мажорних випадках.

5.5. У кожного учасника повинен бути заповнений профіль на сайті та вказаний STEAM ID.

5.6. Якщо команда не зможе виставити зареєстровану команду на гру, то команді буде винесено технічну поразку.

5.7. Заборонено використання гравця з іншої команди, що грає на цьому турнірі (продовжує брати участь чи вже завершив участь), у разі подібного порушення команда дискваліфікується, також має бути дискваліфікований гравець, який був викликаний на заміну.

5.8. Усі претензії щодо порушення правил гри та іншого здійснюються тільки під час гри, капітан команди зобов’язаний поставити наприкінці раунду паузу та повідомити суддю змагань про ситуацію, що склалася. У будь-якому іншому випадку всі претензії не розглядаються.

6. ДИСЦИПЛІНАРНИЙ РЕГЛАМЕНТ

6.1. Команда повинна прибути в повному складі до початку змагань. У разі запізнення понад 15 хвилин команді присуджується технічна поразка. Якщо ж у команді не вистачає одного гравця, то команді надається можливість зіграти учотирьох.

6.2. Команді забороняється залишати ігрову зону під час зміни сторін. У разі порушення суддя має право запустити гру, не чекаючи повернення гравців.

6.3. Капітан зобов’язаний негайно повідомити про закінчення гри судді та назвати підсумковий результат. В іншому випадку суддя має право не зараховувати результат гри.

6.4. Організатор турніру має право змінювати та доповнювати ці Правила в будь-який час на свій розсуд.

Придбати квиток