Олександр Благодаренко: «Рухаючись до віртуальної мети, гравець шукає ідею щастя»

16 травня 2017 Олександр Благодаренко: «Рухаючись до віртуальної мети, гравець шукає ідею щастя»

9 квітня на відкритті лекторію WEGAME 3.0 про психологічний фактор відеоігор розповідав Олександр Благодаренко – засновник, CEO та виконавчий продюсер студії Uni-Bit. Ми підготували для читачів огляд найцікавіших моментів його виступу.

Про почуття та емоції гравців:

► Заходячи до гри на 5 хвилин, ви можете прожити ціле життя.

► Емоції, які людина отримує під час гри, навіть гостріші за ті, що вона відчуває в реальності.

► Коли гравець рухається до віртуальної мети, він шукає саму ідею щастя. Це сублімація.

► Гра – симулятор щастя. Чим складнішим є шлях до мети, тим більше задоволення отримує гравець, досягнувши її.

► Перемагаючи «боса» вперше, людина отримує більше емоцій, ніж коли проходить гру повторно.

► Якість отриманих гравцем вражень багато в чому залежить від зовнішнього вигляду мобу, його візуального сприйняття.

► Під час гри у людини сильно підвищується рівень ендорфінів і дофаміну, що покращує самопочуття, викликає ейфорію.

Олександр Благодаренко також зазначив, що задоволення від ігор буває різним. На емоції впливає не тільки сюжет, жанр і форма, але й безліч додаткових чинників. Спікер представив класифікацію головних видів такого «фану».

4 види веселощів від ігор:

  • хардфан. Людина відчуває виклик, фрустрацію, а в підсумку – задоволення;
  • ізіфан. З`являється цікавість або подив. Найчастіше викликається казуальними та мобільними іграми;
  • піплфан. Насолода від гри з реальними людьми. Мультиплеєрні ігри;
  • сіріусфан. Емоції під час гри на реальні гроші.

Частину доповіді було присвячено порадам геймдизайнерам із позиції психології. Спікер звертав увагу на важливість певних психологічних аспектів, які можна ефективно використовувати. Приміром:

► Люди прогнозовано реагують на ситуації, тому геймдизайнеру слід підлаштовувати емоційний фон гри.

► Коли людина знає, чого саме шукає, вона звертає увагу лише на схожі предмети та об'єкти, що дає змогу геймдизайнеру багато чого приховати від гравця.

Читайте інтерв`ю зі спікерами WEGAME 3.0 Джоном Юком і Войцехом Паздуром.

Цікаві новини

Збірна України з PES, minor-турнір у Буковелі, зма... Збірна України з PES, minor-турнір у Буковелі, зма...

Кіберспортивні турніри з різних дисциплін відбуваються у всьому світі, й Україна не виняток. Ми...

Кіберспортивні турніри з різних дисциплін відбуваються у всьому світі, й...

06 грудня 2019
Розвиток пам’яті та мультизадачності: чим корисні... Розвиток пам’яті та мультизадачності: чим корисні...

Сучасні відеоігри не тільки відкривають перед нами нові світи, а й допомагають розвиватися. Поліпшення...

Сучасні відеоігри не тільки відкривають перед нами нові світи, а...

05 грудня 2019
Тест на знання WEGAME. Перевір свої сили Тест на знання WEGAME. Перевір свої сили

Готуючись до WEGAME 6.0, ми згадуємо всі попередні фестивалі та їхні основні фішки. Щоб...

Готуючись до WEGAME 6.0, ми згадуємо всі попередні фестивалі та...

03 грудня 2019