Олександр Благодаренко: «Рухаючись до віртуальної мети, гравець шукає ідею щастя»

16 травня 2017 Олександр Благодаренко: «Рухаючись до віртуальної мети, гравець шукає ідею щастя»

9 квітня на відкритті лекторію WEGAME 3.0 про психологічний фактор відеоігор розповідав Олександр Благодаренко – засновник, CEO та виконавчий продюсер студії Uni-Bit. Ми підготували для читачів огляд найцікавіших моментів його виступу.

Про почуття та емоції гравців:

► Заходячи до гри на 5 хвилин, ви можете прожити ціле життя.

► Емоції, які людина отримує під час гри, навіть гостріші за ті, що вона відчуває в реальності.

► Коли гравець рухається до віртуальної мети, він шукає саму ідею щастя. Це сублімація.

► Гра – симулятор щастя. Чим складнішим є шлях до мети, тим більше задоволення отримує гравець, досягнувши її.

► Перемагаючи «боса» вперше, людина отримує більше емоцій, ніж коли проходить гру повторно.

► Якість отриманих гравцем вражень багато в чому залежить від зовнішнього вигляду мобу, його візуального сприйняття.

► Під час гри у людини сильно підвищується рівень ендорфінів і дофаміну, що покращує самопочуття, викликає ейфорію.

Олександр Благодаренко також зазначив, що задоволення від ігор буває різним. На емоції впливає не тільки сюжет, жанр і форма, але й безліч додаткових чинників. Спікер представив класифікацію головних видів такого «фану».

4 види веселощів від ігор:

  • хардфан. Людина відчуває виклик, фрустрацію, а в підсумку – задоволення;
  • ізіфан. З`являється цікавість або подив. Найчастіше викликається казуальними та мобільними іграми;
  • піплфан. Насолода від гри з реальними людьми. Мультиплеєрні ігри;
  • сіріусфан. Емоції під час гри на реальні гроші.

Частину доповіді було присвячено порадам геймдизайнерам із позиції психології. Спікер звертав увагу на важливість певних психологічних аспектів, які можна ефективно використовувати. Приміром:

► Люди прогнозовано реагують на ситуації, тому геймдизайнеру слід підлаштовувати емоційний фон гри.

► Коли людина знає, чого саме шукає, вона звертає увагу лише на схожі предмети та об'єкти, що дає змогу геймдизайнеру багато чого приховати від гравця.

Читайте інтерв`ю зі спікерами WEGAME 3.0 Джоном Юком і Войцехом Паздуром.

Цікаві новини

Косплеєри WEGAME 4.0 – в огляді одного з YouTube-каналів

Король-ліч і Смертокрил, Сомбра з маріонеткою Жнеця, Дейєнеріс Таргарієн зі своїми «дітьми», Лара Крофт та інші герої особисто відвідали WEGAME...

24 квітня 2018

Спонсором зони «MK:X і FIFA» на WEGAME 4.0 стала компанія Logitech

На WEGAME 4.0 компанія Logitech представить власний стенд, де можна буде протестувати інноваційні геймерські продукти. Крім того, вона виступить партнером...

20 квітня 2018

Як геймеру поліпшити ігровий досвід за допомогою нових технологій?

Навіщо потрібна соціальна мережа для геймерів і як працює матчмейкінг-система? На ці питання відповість senior business development manager CRYCASH Олександр...

19 квітня 2018