Олександр Благодаренко: «Рухаючись до віртуальної мети, гравець шукає ідею щастя»

16 травня 2017 Олександр Благодаренко: «Рухаючись до віртуальної мети, гравець шукає ідею щастя»

9 квітня на відкритті лекторію WEGAME 3.0 про психологічний фактор відеоігор розповідав Олександр Благодаренко – засновник, CEO та виконавчий продюсер студії Uni-Bit. Ми підготували для читачів огляд найцікавіших моментів його виступу.

Про почуття та емоції гравців:

► Заходячи до гри на 5 хвилин, ви можете прожити ціле життя.

► Емоції, які людина отримує під час гри, навіть гостріші за ті, що вона відчуває в реальності.

► Коли гравець рухається до віртуальної мети, він шукає саму ідею щастя. Це сублімація.

► Гра – симулятор щастя. Чим складнішим є шлях до мети, тим більше задоволення отримує гравець, досягнувши її.

► Перемагаючи «боса» вперше, людина отримує більше емоцій, ніж коли проходить гру повторно.

► Якість отриманих гравцем вражень багато в чому залежить від зовнішнього вигляду мобу, його візуального сприйняття.

► Під час гри у людини сильно підвищується рівень ендорфінів і дофаміну, що покращує самопочуття, викликає ейфорію.

Олександр Благодаренко також зазначив, що задоволення від ігор буває різним. На емоції впливає не тільки сюжет, жанр і форма, але й безліч додаткових чинників. Спікер представив класифікацію головних видів такого «фану».

4 види веселощів від ігор:

  • хардфан. Людина відчуває виклик, фрустрацію, а в підсумку – задоволення;
  • ізіфан. З`являється цікавість або подив. Найчастіше викликається казуальними та мобільними іграми;
  • піплфан. Насолода від гри з реальними людьми. Мультиплеєрні ігри;
  • сіріусфан. Емоції під час гри на реальні гроші.

Частину доповіді було присвячено порадам геймдизайнерам із позиції психології. Спікер звертав увагу на важливість певних психологічних аспектів, які можна ефективно використовувати. Приміром:

► Люди прогнозовано реагують на ситуації, тому геймдизайнеру слід підлаштовувати емоційний фон гри.

► Коли людина знає, чого саме шукає, вона звертає увагу лише на схожі предмети та об'єкти, що дає змогу геймдизайнеру багато чого приховати від гравця.

Читайте інтерв`ю зі спікерами WEGAME 3.0 Джоном Юком і Войцехом Паздуром.

Цікаві новини

Na'Vi полишила The Kuala Lumpur Major, але провела епохальний матч

Na'Vi, яка з початку вересня кардинально оновила склад, подала заявку на лідерство: в 1/8 фіналу відкритих кваліфікацій The Kuala Lumpur...

19 вересня 2018

Олдскул: топ-5 стратегій 1988-2000 років

А пам'ятаєш, як все розпочиналося? Найперші, найцікавіші й навіть неймовірні на той час комп'ютерні ігри 90-х вважаються основою багатьох сучасних...

18 вересня 2018

Косплей з Cyberpunk 2077: перші фанатські роботи

Комп'ютерний екшен Cyberpunk 2077 – одна з найбільш очікуваних ігор для шанувальників жанру кіберпанк. Її реліз заплановано на 2019 рік,...

14 вересня 2018