Олександр Хруцький: «Бажання “піти до інших світів” з'являється через невдоволення реальним життям»

26 жовтня 2016 Олександр Хруцький: «Бажання “піти до інших світів” з'являється через невдоволення реальним життям»

2-4 грудня відбудеться конференція з питань розробки комп'ютерних ігор та якісного ігрового контенту – Games Gathering 2016.

Прес-служба WEGAME вже публікувала інтерв’ю з Олександром Хруцьким, у якому головний організатор конференції поділився деталями майбутньої події.

Серед тем, які ми з ним обговорили, – AR- і VR-технології.

WEGAME: Як Ви розцінюєте «бум» AR/VR-технологій цього року? Чи піднімуть цю тему на Games Gathering 2016?

Олександр Хруцький: Звісно! На Games Gathering у головній залі буде особлива зона для різноманітних AR/VR-активностей. На відвідувачів чекатимуть останні VR-ігри, віртуальний кінотеатр, іншими словами, – можливість дуже близько підійти до світу віртуальної реальності. Ну і неодмінно будуть лекції на цю тему.

Власну демозону облаштує R&D-лабораторія з VR/AR/MR та інших інтерактивних медіа – Sensorama. Це перша в Україні лабораторія для створення контенту, інновацій і прототипів на базі цих технологій. Учасники конференції отримають нагоду протестувати можливості пристроїв HTC Vive та мультиплеєра, що з'єднує 2 Vive для ігор в VR, а також максі-Gear VR для колективного перегляду контенту.

Зазначу, що наприкінці 2015-го тему «прориву» віртуальної реальності в 2016 році вже обговорювали. Але, якщо не брати до уваги Pokemon GO в AR, то нічого особливого в індустрії не відбулося. Тому всіх цікавить питання: коли ж це нарешті станеться? Думаю, багато наших лекторів зосередять увагу на ньому.

Олександр Хруцький дарує всім читачам сайту WEGAME промокод на знижку 10% на придбання квитка на Games Gathering 2016.

Лови: «WEGAME10PROMO»!

WEGAME: Як досвідчений гейм-дизайнер, що Ви думаєте про створення ігор у такому форматі? Плануєте цим зайнятися?

Олександр Хруцький: Зараз я трохи відійшов від професії гейм-дизайнера, але не загадуватиму. Всяке може статися. Так, останнім часом виникають суперечки з колегами про VR і про майбутнє цієї технології. Навіть розділилися на VR-ідеалістів і VR-скептиків. Сьогодні шлях гри з цією технологією до кінцевого користувача утруднений складністю і дорожнечею устаткування – це ж не гра для смартфона, який є практично в кожного. VR-шолом – серйозний девайс, який не кожному по кишені.

Занурення у VR-гру – максимально повне. На відміну від гри на мобільному чи ПК, у віртуальному шоломі людина повністю відсторонюється від навколишнього світу. Я переконаний, що це створюватиме гравцям безліч проблем – починаючи з роздратування бабусі, внук якої не чує крику «Петя, йди їсти», тому що грає в шоломі, і закінчуючи тим, що людина може не відреагувати на пожежу, що почалася у нього вдома, чи землетрус. Тому я впевнений, що у випадку розвитку цього напрямку ми зіткнемося з достатньою кількістю підводних каменів.

WEGAME: Олексій Ситянов – гейм-дизайнер і гештальт-терапевт, який виступив спікером у нас на фестивалі, – зазначив, що не вважає віртуальну реальність небезпечною з точки зору психології. А як Ви думаєте: віртуальність здатна замінити людині реальний світ?

Олександр Хруцький: Це ж саме запитання раніше ставили і стосовно кінематографа, звичайних відеоігор і навіть алкоголю. У нас є безліч способів втекти від реальності, і тільки від самої людини залежить, чи скористається вона ними, а також чи почне зловживати. Дехто й у колекціонування марок занурюється настільки глибоко, що нічого, крім них, не бачить.

Бажання «піти в інші світи» народжується в людині не через розташований поруч кінотеатр або VR-шолом під рукою, а через певні фактори, що виникають у реальному житті. А варіантів втекти від реального життя достатньо: скажімо, рольові ігри, ігрові автомати, наркотики.

Для тих, хто хоче сховатися від цього світу, віртуальна реальність буде лише ще одним способом це зробити. А для інших технологія стане просто новою розвагою, здатною урізноманітнити дозвілля.

Цікаві новини

Na'Vi полишила The Kuala Lumpur Major, але провела епохальний матч

Na'Vi, яка з початку вересня кардинально оновила склад, подала заявку на лідерство: в 1/8 фіналу відкритих кваліфікацій The Kuala Lumpur...

19 вересня 2018

Олдскул: топ-5 стратегій 1988-2000 років

А пам'ятаєш, як все розпочиналося? Найперші, найцікавіші й навіть неймовірні на той час комп'ютерні ігри 90-х вважаються основою багатьох сучасних...

18 вересня 2018

Косплей з Cyberpunk 2077: перші фанатські роботи

Комп'ютерний екшен Cyberpunk 2077 – одна з найбільш очікуваних ігор для шанувальників жанру кіберпанк. Її реліз заплановано на 2019 рік,...

14 вересня 2018