Олександр Хруцький: «Бажання “піти до інших світів” з'являється через невдоволення реальним життям»

26 жовтня 2016 Олександр Хруцький: «Бажання “піти до інших світів” з'являється через невдоволення реальним життям»

2-4 грудня відбудеться конференція з питань розробки комп'ютерних ігор та якісного ігрового контенту – Games Gathering 2016.

Прес-служба WEGAME вже публікувала інтерв’ю з Олександром Хруцьким, у якому головний організатор конференції поділився деталями майбутньої події.

Серед тем, які ми з ним обговорили, – AR- і VR-технології.

WEGAME: Як Ви розцінюєте «бум» AR/VR-технологій цього року? Чи піднімуть цю тему на Games Gathering 2016?

Олександр Хруцький: Звісно! На Games Gathering у головній залі буде особлива зона для різноманітних AR/VR-активностей. На відвідувачів чекатимуть останні VR-ігри, віртуальний кінотеатр, іншими словами, – можливість дуже близько підійти до світу віртуальної реальності. Ну і неодмінно будуть лекції на цю тему.

Власну демозону облаштує R&D-лабораторія з VR/AR/MR та інших інтерактивних медіа – Sensorama. Це перша в Україні лабораторія для створення контенту, інновацій і прототипів на базі цих технологій. Учасники конференції отримають нагоду протестувати можливості пристроїв HTC Vive та мультиплеєра, що з'єднує 2 Vive для ігор в VR, а також максі-Gear VR для колективного перегляду контенту.

Зазначу, що наприкінці 2015-го тему «прориву» віртуальної реальності в 2016 році вже обговорювали. Але, якщо не брати до уваги Pokemon GO в AR, то нічого особливого в індустрії не відбулося. Тому всіх цікавить питання: коли ж це нарешті станеться? Думаю, багато наших лекторів зосередять увагу на ньому.

Олександр Хруцький дарує всім читачам сайту WEGAME промокод на знижку 10% на придбання квитка на Games Gathering 2016.

Лови: «WEGAME10PROMO»!

WEGAME: Як досвідчений гейм-дизайнер, що Ви думаєте про створення ігор у такому форматі? Плануєте цим зайнятися?

Олександр Хруцький: Зараз я трохи відійшов від професії гейм-дизайнера, але не загадуватиму. Всяке може статися. Так, останнім часом виникають суперечки з колегами про VR і про майбутнє цієї технології. Навіть розділилися на VR-ідеалістів і VR-скептиків. Сьогодні шлях гри з цією технологією до кінцевого користувача утруднений складністю і дорожнечею устаткування – це ж не гра для смартфона, який є практично в кожного. VR-шолом – серйозний девайс, який не кожному по кишені.

Занурення у VR-гру – максимально повне. На відміну від гри на мобільному чи ПК, у віртуальному шоломі людина повністю відсторонюється від навколишнього світу. Я переконаний, що це створюватиме гравцям безліч проблем – починаючи з роздратування бабусі, внук якої не чує крику «Петя, йди їсти», тому що грає в шоломі, і закінчуючи тим, що людина може не відреагувати на пожежу, що почалася у нього вдома, чи землетрус. Тому я впевнений, що у випадку розвитку цього напрямку ми зіткнемося з достатньою кількістю підводних каменів.

WEGAME: Олексій Ситянов – гейм-дизайнер і гештальт-терапевт, який виступив спікером у нас на фестивалі, – зазначив, що не вважає віртуальну реальність небезпечною з точки зору психології. А як Ви думаєте: віртуальність здатна замінити людині реальний світ?

Олександр Хруцький: Це ж саме запитання раніше ставили і стосовно кінематографа, звичайних відеоігор і навіть алкоголю. У нас є безліч способів втекти від реальності, і тільки від самої людини залежить, чи скористається вона ними, а також чи почне зловживати. Дехто й у колекціонування марок занурюється настільки глибоко, що нічого, крім них, не бачить.

Бажання «піти в інші світи» народжується в людині не через розташований поруч кінотеатр або VR-шолом під рукою, а через певні фактори, що виникають у реальному житті. А варіантів втекти від реального життя достатньо: скажімо, рольові ігри, ігрові автомати, наркотики.

Для тих, хто хоче сховатися від цього світу, віртуальна реальність буде лише ще одним способом це зробити. А для інших технологія стане просто новою розвагою, здатною урізноманітнити дозвілля.

Цікаві новини

Хто став переможцем WEGAME Awards цього року

Під час четвертого фестивалю WEGAME відбулася традиційна церемонія нагородження WEGAME Awards. Кращі розробники, геймдизайнери і видавці отримали відзнаки у семи...

15 травня 2018

Косплеєри WEGAME 4.0 – в огляді одного з YouTube-каналів

Король-ліч і Смертокрил, Сомбра з маріонеткою Жнеця, Дейєнеріс Таргарієн зі своїми «дітьми», Лара Крофт та інші герої особисто відвідали WEGAME...

24 квітня 2018

Спонсором зони «MK:X і FIFA» на WEGAME 4.0 стала компанія Logitech

На WEGAME 4.0 компанія Logitech представить власний стенд, де можна буде протестувати інноваційні геймерські продукти. Крім того, вона виступить партнером...

20 квітня 2018