Олександр Компанець: «Студія Tiger Way шукає нову форму між іграми та кіно»

13 травня 2017 Олександр Компанець: «Студія Tiger Way шукає нову форму між іграми та кіно»

Серед експонентів фестивалю WEGAME 3.0 була молода незалежна студія Tiger Way. Взявши участь у церемонії нагородження WEGAME Awards з файтингом Boxing Combat, вона перемогла в номінації Best Mobile Game. Прес-служба фестивалю поспілкувалася з засновником Tiger Way Олександром Компанцем про роботу та проекти студії.

WEGAME: Чим саме займається студія Tiger Way?

Олександр Компанець (О. К.): Студія Tiger Way сьогодні представляє дві гри – Boxing Combat і Goopalo. Крім розробки ігор, ми ще працюємо з моушен-відео. Це така цікава технологія, яка мала розвиток у 90-х, коли для створення ігор залучали живих акторів. Приміром, у першій і другій частинах серії ігор Mortal Kombat не обійшлося без послуг акторів і каскадерів.

Ми вивчили та покращили цю технологію, розвиваємо її й надалі, домовляємося з деякими кіностудіями та відкриті для нових партнерів. Намагаємося не просто створювати ігри, а знайти нову форму між відеоіграми та кіно, аби дати користувачам щось нове та цікаве, чого не було раніше.

WEGAME: Розкажіть, будь ласка, докладніше про свої ігрові проекти.

О. К.: На WEGAME 3.0 ми представляємо дві гри. Boxing Combat – реалістичний файтинг від першої особи, створюючи який, ми скористалися послугами акторів. Додаток вже є на майданчиках Google play, App Store та Amazon.

Ще ми анонсуємо гру Goopalo про українського фольклорного персонажа на ім'я Василь Гупало у співпраці з групою ТНМК. Ми сподіваємося незабаром завершити розробку, маємо намір запустити краудфандінгову кампанію.

WEGAME: Які ваші враження від фестивалю WEGAME 3.0?

О. К.: Tiger Way цього року вперше на WEGAME. Ми ще досить молода студія та лише розпочинаємо власний шлях у підкоренні світу. На фестивалі добре, отримали багато якісного фідбеку від гравців. Коли кілька років працюєш над проектом – очі замилюються, бракує живого спілкування.

Зазвичай ми спілкуємося зі своїми гравцями через відгуки в Інтернет, але тут є можливість спостерігати за їхніми рухами, поглядами, бачити ступінь зацікавленості – це чудовий досвід. До того ж приємно зустріти колег, оцінити розвиток технологій. У цілому все дуже позитивно.

Також радимо прочитати інтерв`ю з представниками інших експонентів WEGAME 3.0 – компанії COSMOLABZ і магазину Zona51.

Цікаві новини

Na'Vi полишила The Kuala Lumpur Major, але провела епохальний матч

Na'Vi, яка з початку вересня кардинально оновила склад, подала заявку на лідерство: в 1/8 фіналу відкритих кваліфікацій The Kuala Lumpur...

19 вересня 2018

Олдскул: топ-5 стратегій 1988-2000 років

А пам'ятаєш, як все розпочиналося? Найперші, найцікавіші й навіть неймовірні на той час комп'ютерні ігри 90-х вважаються основою багатьох сучасних...

18 вересня 2018

Косплей з Cyberpunk 2077: перші фанатські роботи

Комп'ютерний екшен Cyberpunk 2077 – одна з найбільш очікуваних ігор для шанувальників жанру кіберпанк. Її реліз заплановано на 2019 рік,...

14 вересня 2018