Олександр Компанець: «Студія Tiger Way шукає нову форму між іграми та кіно»

13 травня 2017 Олександр Компанець: «Студія Tiger Way шукає нову форму між іграми та кіно»

Серед експонентів фестивалю WEGAME 3.0 була молода незалежна студія Tiger Way. Взявши участь у церемонії нагородження WEGAME Awards з файтингом Boxing Combat, вона перемогла в номінації Best Mobile Game. Прес-служба фестивалю поспілкувалася з засновником Tiger Way Олександром Компанцем про роботу та проекти студії.

WEGAME: Чим саме займається студія Tiger Way?

Олександр Компанець (О. К.): Студія Tiger Way сьогодні представляє дві гри – Boxing Combat і Goopalo. Крім розробки ігор, ми ще працюємо з моушен-відео. Це така цікава технологія, яка мала розвиток у 90-х, коли для створення ігор залучали живих акторів. Приміром, у першій і другій частинах серії ігор Mortal Kombat не обійшлося без послуг акторів і каскадерів.

Ми вивчили та покращили цю технологію, розвиваємо її й надалі, домовляємося з деякими кіностудіями та відкриті для нових партнерів. Намагаємося не просто створювати ігри, а знайти нову форму між відеоіграми та кіно, аби дати користувачам щось нове та цікаве, чого не було раніше.

WEGAME: Розкажіть, будь ласка, докладніше про свої ігрові проекти.

О. К.: На WEGAME 3.0 ми представляємо дві гри. Boxing Combat – реалістичний файтинг від першої особи, створюючи який, ми скористалися послугами акторів. Додаток вже є на майданчиках Google play, App Store та Amazon.

Ще ми анонсуємо гру Goopalo про українського фольклорного персонажа на ім'я Василь Гупало у співпраці з групою ТНМК. Ми сподіваємося незабаром завершити розробку, маємо намір запустити краудфандінгову кампанію.

WEGAME: Які ваші враження від фестивалю WEGAME 3.0?

О. К.: Tiger Way цього року вперше на WEGAME. Ми ще досить молода студія та лише розпочинаємо власний шлях у підкоренні світу. На фестивалі добре, отримали багато якісного фідбеку від гравців. Коли кілька років працюєш над проектом – очі замилюються, бракує живого спілкування.

Зазвичай ми спілкуємося зі своїми гравцями через відгуки в Інтернет, але тут є можливість спостерігати за їхніми рухами, поглядами, бачити ступінь зацікавленості – це чудовий досвід. До того ж приємно зустріти колег, оцінити розвиток технологій. У цілому все дуже позитивно.

Також радимо прочитати інтерв`ю з представниками інших експонентів WEGAME 3.0 – компанії COSMOLABZ і магазину Zona51.

Цікаві новини

Косплеєри WEGAME 4.0 – в огляді одного з YouTube-каналів

Король-ліч і Смертокрил, Сомбра з маріонеткою Жнеця, Дейєнеріс Таргарієн зі своїми «дітьми», Лара Крофт та інші герої особисто відвідали WEGAME...

24 квітня 2018

Спонсором зони «MK:X і FIFA» на WEGAME 4.0 стала компанія Logitech

На WEGAME 4.0 компанія Logitech представить власний стенд, де можна буде протестувати інноваційні геймерські продукти. Крім того, вона виступить партнером...

20 квітня 2018

Як геймеру поліпшити ігровий досвід за допомогою нових технологій?

Навіщо потрібна соціальна мережа для геймерів і як працює матчмейкінг-система? На ці питання відповість senior business development manager CRYCASH Олександр...

19 квітня 2018