Олександра Радченко на WEGAME 4.0 розповість про гру PUBG: життя до та після релізу, розбір польотів

27 лютого 2018 Олександра Радченко на WEGAME 4.0 розповість про гру PUBG: життя до та після релізу, розбір польотів

Одним із спікерів WEGAME 4.0 стане керівник відділу досліджень Playtestix – Олександра Радченко, щоб розповісти про гру, через яку зчинився шум, – PUBG. Олександра говоритиме про життя до та після релізу, зробить детальний розбір польотів.

Основні теми спікера:

  • Що виокремлює PUBG на тлі інших шутерів і викликає звикання до гри?
  • Шари UX, що утримують гравців у грі: механіки, емоції. Взаємозв'язок і вплив на утримання гравців.
  • Які зміни приніс реліз: розбір статистики, аудиторії 2017–2018 рр.
  • Причини, через які PUBG досяг позначки 67 тис. онлайн-гравців одночасно. Деконструкція геймплею з точки зору механік. Розбір поєднань механік у грі та їхніх переваг.

Портфоліо Олександри Радченко складається з більш ніж 150 проектів. Досвід спікера – маркетингові дослідження, бізнес-планування, вивчення цільової аудиторії та користувацького досвіду.

Щоб дізнатися більше про PUBG, зареєструйтесь на WEGAME 4.0!

Цікаві новини

Na'Vi полишила The Kuala Lumpur Major, але провела епохальний матч

Na'Vi, яка з початку вересня кардинально оновила склад, подала заявку на лідерство: в 1/8 фіналу відкритих кваліфікацій The Kuala Lumpur...

19 вересня 2018

Олдскул: топ-5 стратегій 1988-2000 років

А пам'ятаєш, як все розпочиналося? Найперші, найцікавіші й навіть неймовірні на той час комп'ютерні ігри 90-х вважаються основою багатьох сучасних...

18 вересня 2018

Косплей з Cyberpunk 2077: перші фанатські роботи

Комп'ютерний екшен Cyberpunk 2077 – одна з найбільш очікуваних ігор для шанувальників жанру кіберпанк. Її реліз заплановано на 2019 рік,...

14 вересня 2018