Автор YouTube-каналу TotalWeGames: WEGAME був моїм першим ігровим фестивалем

18 лютого 2019Автор YouTube-каналу TotalWeGames: WEGAME був моїм першим ігровим фестивалем

Як розвивати свій канал про ігри й чому для геймерів так важливі офлайн-зустрічі. На цю тему ми поспілкувалися з творцем YouTube-каналу TotalWeGames Олександром Поліщуком.

TotalWeGames зареєстрований у 2011 році, а на сьогодні налічує вже 176 тисяч підписників та 52,5 млн переглядів. Цікаво, що саме WEGAME став першим геймерським фестивалем, огляд якого з’явився на відеоблозі. Автор каналу Олександр Поліщук розповів про свій творчий шлях, дав поради, як робити успішні огляди на ігри, і поділився враженнями про свій перший WEGAME.
 

Інтерв’юер: WEGAME.

Респондент: Олександр Поліщук, автор YouTube-каналу TotalWeGames (далі – TotalWeGames).
 

WEGAME: Як давно ведеш свій відеоблог? З чого він починався та як швидко став популярним?

TotalWeGames: Відеоблог веду відтоді, як почав серйозно захоплюватися відеоіграми і всім, що з ними пов’язано. Починав якраз у той час, коли основним і популярним форматом в інтернеті були огляди на відеоігри. Вони були всюди, і їх робив кожен другий, я вирішив теж спробувати себе в цій справі. Мій огляд був на гру CRYSIS 2, яка в той час уже не була новинкою, але я її вже пройшов рази три. Було набагато простіше почати з гри, яку знав напам’ять, ніж робити огляд на ту, у якій мало що розумів.

Це не був професійний огляд із хорошим монтажем і відмінною подачею. Але для мене перший крок був дуже важливим, адже саме він змушував рухатися далі й робити все більше й більше оглядів на ігри. Як на старі, так і на нові.

Популярність же така штука, яка приходить не відразу. Просто робив свою роботу, а на кожен матеріал знаходилися свої глядачі, які разом сформували певну аудиторію.


WEGAME: Чому вибрав саме ігрову тематику? Не набридла вона за весь час роботи над блогом?

TotalWeGames: Ще в далекому дитинстві, коли 8-бітові приставки були в одиниць, я почав захоплюватися іграми. Своєї приставки на той час не було, і я ходив грати до друга. Потім ігрова індустрія почала стрімко розвиватися, у всіх почали з’являтися перші комп’ютери, а там, як і самі ігри, знайомство з ними вже вийшло на новий рівень.

Далі почав пробувати не просто грати, а й займатися іграми й ігровою журналістикою. Але тематика не набридла зовсім. Адже ти завжди удосконалюєшся й дізнаєшся багато нового й цікавого. Розвивається ігрова індустрія, а ти – разом із нею!


WEGAME: Чи важко виділитися серед інших відеоблогерів зараз? Як залучаєш аудиторію?

TotalWeGames: Думаю, це більш помітно з боку глядачів. Адже саме вони вирішують, що дивитися і яка тема для них цікава в даний момент.

Є багато гідних і хороших хлопців різного ступеня популярності, які роблять дуже цікавий контент. Бувають такі моменти, коли декільком блогерам одночасно приходить однакова ідея для відео. У таких випадках виділитися важче.

Я ж просто намагаюся робити цікавий контент на тему найрізноманітніших ігор. Починаючи від повноцінних оглядів і закінчуючи цікавими знахідками і відсиланнями. Крім цього, намагаюся проводити стріми, де спілкуюся з глядачами безпосередньо.


WEGAME: З якими складнощами довелося зіткнутися під час розвитку YouTube-каналу та як вдалося впоратися з ними?

TotalWeGames: Основні труднощі стосувалися контенту і його подачі. Частенько бували моменти, коли не вистачало ідей, а іноді траплялося, що втілити заплановане було важко. Адже кожна ідея вимагає свого підходу до реалізації та подачі. Тому часом йшов не один день і навіть не один тиждень, перш ніж глядачі бачили вже готовий варіант роботи.


WEGAME: З чого краще починати відеоблогеру, який вирішив створити канал ігрової тематики? На що звертати увагу, яких помилок уникати?

TotalWeGames: Насамперед потрібно для себе вирішити, який формат відео ви хочете розвивати. Це може бути все що завгодно: починаючи від оглядів і закінчуючи проходженням ігор. Але ніколи не бійтеся експериментувати і пробувати щось нове.

Також варто звернути увагу на подачу свого контенту. Можливо, у вас є якась родзинка, яка приверне нових глядачів і зможе надалі стати вашою візитівкою.

А щоб не було багато помилок під час роботи над контентом, спробуйте почати з тієї теми, у якій вам найкомфортніше. Якщо ви добре знайомі з якоюсь грою, у якій провели достатньо часу, варто почати саме з неї.


WEGAME: Чи часто буваєш на тематичних заходах для геймерів? Що подобається в них?

TotalWeGames: Не так часто, як хотілося б. За останні півтора року відвідав п’ять заходів. Серед них були як масштабні ігрові івенти, так і невеликі, але не менш атмосферні. Найбільше на подібних тематичних фестивалях запам’яталося спілкування з розробниками, з колегами та однодумцями. Спілкування в колі людей, яких об’єднує одна тема, завжди запам’ятовується надовго.


WEGAME: Наскільки важливі офлайн-зустрічі для геймерів, що вони їм дають?

TotalWeGames: Це не тільки можливість познайомитися з ігровою індустрією ближче, але й шанс поділитися досвідом з іншими людьми, а також самому дізнатися від них щось нове.

Плюс, це можливість помітити дійсно гідні ігрові проекти, які потребують підтримки з боку ком’юніті. Але, передусім, такі івенти допомагають початківцям ігроробам, які можуть знайти перших шанувальників своїх проектів. А іноді навіть потенційних інвесторів. Усе це разом узяте й допомагає розвивати ігрову індустрію й рухати її вперед.


WEGAME: Ти вже бував на WEGAME, чим найбільше запам’ятався фестиваль?

TotalWeGames: WEGAME – це перший ігровий фестиваль, який я відвідав у своєму житті, сталося це у 2017 році. Було дуже весело, і захід добре запам’ятався.

По-перше – це знайомство з багатьма розробниками ігор, з якими я досі спілкуюся й підтримую стосунки.

По-друге – це перший досвід, коли я спробував узяти інтерв’ю в одного з організаторів заходу. Це незабутньо! Після, зарядившись азартом, я відразу пішов брати інтерв’ю ще й у розробників ігор.

Також запам’яталася велика кількість показаних ігор та масштабне шоу косплею, який у нашій країні розвивається дуже стрімко.

У цьому році в столиці України відбудеться вже п’ятий ювілейний фестиваль ґік-культури WEGAME 5.0! Ми чекаємо тебе 20 і 21 квітня в AССO International EC.

Цікаві новини

Девайси від NZXT і відеокарти Radeon RX 5700: огляд нової геймерської техніки
Девайси від NZXT і відеокарти Radeon RX 5700: огля...Девайси від NZXT і відеокарти Radeon RX 5700: огля...

Скільки коштує гарнітура змішаної реальності HoloLens 2 від Microsoft і в чому полягають особливості...

Скільки коштує гарнітура змішаної реальності HoloLens 2 від Microsoft і...

15 листопада 2019
Топ-12 цікавих фактів про легендарний шутер Counter-Strike
Топ-12 цікавих фактів про легендарний шутер Counte...Топ-12 цікавих фактів про легендарний шутер Counte...

Неймовірно, але гра Counter-Strike уже старша за деяких геймерів: цьогоріч шутер відсвяткував двадцятирічний ювілей!...

Неймовірно, але гра Counter-Strike уже старша за деяких геймерів: цьогоріч...

14 листопада 2019
Автобатлер в Hearthstone VS TFT-2 та інші новини ігор
Автобатлер в Hearthstone VS TFT-2 та інші новини і...Автобатлер в Hearthstone VS TFT-2 та інші новини і...

Початок листопада виявився дуже щедрим на ігрові новини. Серед них як великі анонси з...

Початок листопада виявився дуже щедрим на ігрові новини. Серед них...

08 листопада 2019