Чого чекати після релізу гри? Розповість інді-розробник Іван Ковальов

16 квітня 2019 Чого чекати після релізу гри? Розповість інді-розробник Іван Ковальов

Що чекає розробника до й після релізу платної гри для мобільних пристроїв? Про це 21 квітня розповість лектор фестивалю WEGAME 5.0 – інді-розробник Іван Ковальов.

Тема: «Ілюзії й реальність: post-mortem гри G30».

Іван розповість про помилки, які зробив, працюючи над власною грою, і дасть поради, як їх уникнути.

Іван Ковальов – розробник, який довів, що успішні проекти можна втілити в життя і власноруч. Він створив гру G30, яка завдяки механікам графічної головоломки і телескопічного тексту відтворює те, як люди згадують минулі події. Але під час гри розумієш, що тобі розповідають історію людини з когнітивним розладом.

G30 отримала кілька нагород у межах зарубіжних геймдев-конференцій як найкраща мобільна та інді-гра.

Приходь на WEGAME 5.0 і дізнайся більше про розробку ігор для мобільних пристроїв!

Цікаві новини

Відчуй перевагу HyperX — оціни нові девайси компан... Відчуй перевагу HyperX — оціни нові девайси компан...

Спонсором кібертурнірів і призів на WEGAME 5.0 стане компанія HyperX — топовий виробник геймерських...

Спонсором кібертурнірів і призів на WEGAME 5.0 стане компанія HyperX...

19 квітня 2019
Чарівна Bellatrix Aiden стане суддею косплей-шоу W... Чарівна Bellatrix Aiden стане суддею косплей-шоу W...

Досвідчений косплеєр, фанатка аніме і відеоігор, а також призер українських і зарубіжних конкурсів Bellatrix...

Досвідчений косплеєр, фанатка аніме і відеоігор, а також призер українських...

19 квітня 2019
«Хочу, щоб гравець відчував тріумф після проходжен... «Хочу, щоб гравець відчував тріумф після проходжен...

Раніше ігри були куди складнішими: якщо згадати старі проекти на NES, то після перемоги...

Раніше ігри були куди складнішими: якщо згадати старі проекти на...

19 квітня 2019