Дмитро Лехно розповів про створення проекту S.T.A.L.K.E.R.

21 вересня 2016 Дмитро Лехно розповів про створення проекту S.T.A.L.K.E.R.

11 вересня, другого дня фестивалю WEGAME 2.0, в межах лекторію на тему «Як створювався S.T.A.L.K.E.R.» виступив Дмитро Лехно. Слухачі активно займали місця поруч з головною сценою заходу, аби дізнатися про маловідомі факти створення улюбленої гри.

Наведемо кілька найцікавіших тезисів з виступу Дмитра:

  • S.T.A.L.K.E.R. розпочинався не з ідеї, як то трапляється зазвичай, а з движку, створеного двома програмістами. Для демонстрації високої якості нової розробки, вирішили створити гру;
  • спочатку гра мала бути класичним шутером на фантастичну тематику, щось на кшталт «Зоряних воріт». Називався проект Oblivion Lost;
  • сюжет «Втраченого забуття» вибудовували на пригодах загону суперспецназу, який пройшов браму до іншого світу та опинився перед необхідністю змагатися за виживання з різноманітними монстрами;
  • ідею з фантастичним шутером відкинули через невдачу подібних проектів. Тому, вирішили використати для сюжету АЕС;
  • спочатку мали намір використати в якості локації кримську АЕС, оскільки наявність гір спростила би розробку гри;
  • назва S.T.A.L.K.E.R. отримала вигляд абревіатури через складнощі з авторськими правами. Творцям врешті не вдалося вигадати розшифровку для абревіатури, відкладаючи це завдання «на потім»;
  • перша поїздка до ЧАЕС не була успішною, команду не пустили через відсутність необхідних документів. Вдруге, отримавши дозвіл, творці S.T.A.L.K.E.R. мали змогу оглянути Чорнобиль;
  • персонажів гри часто малювали з розробників, також їхні фото зустрічалися на деяких локаціях.

Щоб не прогавити цікаві лекції нашиї спікерів, приходь на фестиваль! WEGAME 3.0 відбудеться вже навесні 2017 року.

Цікаві новини

«501-й легіон» в Україні: добрі справи Темної сторони

Зовсім юний, але досить активний підрозділ всесвітньої організації фанатів «Зоряних воєн» – «501-й легіон» – став експонентом WEGAME 4.0. Що...

12 липня 2018

Студія Tiger Way: «Нагорода WEGAME AWARDS стала для нас неабиякою мотивацією»

Студія Tiger Way, яка перемогла в номінації Best Mobile Game на WEGAME AWARDS 2017, цього року знову відвідала наш фестиваль...

11 липня 2018

5 найкрутіших і найбільш очікуваних ігрових новинок на ПК у 2018 році

Найочікуваніші, найрезонансніші ігри й такі, що запам'ятовуються, які вже з’явилися і ще з’являться на ПК цього року. Frostpunk Розробник: 11...

06 липня 2018