Дмитро Лехно розповів про створення проекту S.T.A.L.K.E.R.

21 вересня 2016 Дмитро Лехно розповів про створення проекту S.T.A.L.K.E.R.

11 вересня, другого дня фестивалю WEGAME 2.0, в межах лекторію на тему «Як створювався S.T.A.L.K.E.R.» виступив Дмитро Лехно. Слухачі активно займали місця поруч з головною сценою заходу, аби дізнатися про маловідомі факти створення улюбленої гри.

Наведемо кілька найцікавіших тезисів з виступу Дмитра:

  • S.T.A.L.K.E.R. розпочинався не з ідеї, як то трапляється зазвичай, а з движку, створеного двома програмістами. Для демонстрації високої якості нової розробки, вирішили створити гру;
  • спочатку гра мала бути класичним шутером на фантастичну тематику, щось на кшталт «Зоряних воріт». Називався проект Oblivion Lost;
  • сюжет «Втраченого забуття» вибудовували на пригодах загону суперспецназу, який пройшов браму до іншого світу та опинився перед необхідністю змагатися за виживання з різноманітними монстрами;
  • ідею з фантастичним шутером відкинули через невдачу подібних проектів. Тому, вирішили використати для сюжету АЕС;
  • спочатку мали намір використати в якості локації кримську АЕС, оскільки наявність гір спростила би розробку гри;
  • назва S.T.A.L.K.E.R. отримала вигляд абревіатури через складнощі з авторськими правами. Творцям врешті не вдалося вигадати розшифровку для абревіатури, відкладаючи це завдання «на потім»;
  • перша поїздка до ЧАЕС не була успішною, команду не пустили через відсутність необхідних документів. Вдруге, отримавши дозвіл, творці S.T.A.L.K.E.R. мали змогу оглянути Чорнобиль;
  • персонажів гри часто малювали з розробників, також їхні фото зустрічалися на деяких локаціях.

Щоб не прогавити цікаві лекції нашиї спікерів, приходь на фестиваль! WEGAME 3.0 відбудеться вже навесні 2017 року.

Цікаві новини

Na'Vi полишила The Kuala Lumpur Major, але провела епохальний матч

Na'Vi, яка з початку вересня кардинально оновила склад, подала заявку на лідерство: в 1/8 фіналу відкритих кваліфікацій The Kuala Lumpur...

19 вересня 2018

Олдскул: топ-5 стратегій 1988-2000 років

А пам'ятаєш, як все розпочиналося? Найперші, найцікавіші й навіть неймовірні на той час комп'ютерні ігри 90-х вважаються основою багатьох сучасних...

18 вересня 2018

Косплей з Cyberpunk 2077: перші фанатські роботи

Комп'ютерний екшен Cyberpunk 2077 – одна з найбільш очікуваних ігор для шанувальників жанру кіберпанк. Її реліз заплановано на 2019 рік,...

14 вересня 2018