Войцех Паздур стане спікером WEGAME 4.0, щоб розповісти про створення фотореалістичних зображень для комп'ютерних ігор

14 березня 2018 Войцех Паздур стане спікером WEGAME 4.0, щоб розповісти про створення фотореалістичних зображень для комп'ютерних ігор

Войцех Паздур – директор з розвитку польської компанії з розробки відеоігор The Farm 51. Спікер виступить на відкритому лекторії WEGAME 4.0 і розповість про створення фотореалістичних зображень для ігор наступного покоління.

Войцех буде говорити про те, як створювати віртуальні світи, наближені до реальності, про проблеми, з якими може зіткнутися розробник, про методи створення фотореалізму за допомогою доступних технологій та наведе декілька наочних прикладів.

Войцех Паздур працює в індустрії геймінгу вже 18 років і майже увесь цей час займається розробкою фотореалістичного 3D-контента. Брав участь у створенні гри «Відьмак», працює над Chernobyl VR Project – інтерактивною навчальною розповіддю, яка дозволяє віртуально досліджувати тему Чорнобиля.

Дізнайся більше – зареєструйся на WEGAME 4.0!

Цікаві новини

Косплей з Cyberpunk 2077: перші фанатські роботи

Комп'ютерний екшен Cyberpunk 2077 – одна з найбільш очікуваних ігор для шанувальників жанру кіберпанк. Її реліз заплановано на 2019 рік,...

14 вересня 2018

Студія BioWare розкрила деталі сюжету Anthem і презентувала новий трейлер гри

Представники студії BioWare нарешті розщедрилися щодо опису ігрових особливостей і сюжету фантастичного екшену Anthem. Інформація була оприлюднена на зустрічі з...

06 вересня 2018

Генрі Кавілл зіграє Геральта в екранізації «Відьмака» від Netflix

Актор, який раніше грав Супермена, зніметься в екранізації культової «Саги про відьмака» Анджея Сапковського. Генрі Кавілл отримав роль мисливця за...

05 вересня 2018