Войцех Паздур стане спікером WEGAME 4.0, щоб розповісти про створення фотореалістичних зображень для комп'ютерних ігор

14 березня 2018 Войцех Паздур стане спікером WEGAME 4.0, щоб розповісти про створення фотореалістичних зображень для комп'ютерних ігор

Войцех Паздур – директор з розвитку польської компанії з розробки відеоігор The Farm 51. Спікер виступить на відкритому лекторії WEGAME 4.0 і розповість про створення фотореалістичних зображень для ігор наступного покоління.

Войцех буде говорити про те, як створювати віртуальні світи, наближені до реальності, про проблеми, з якими може зіткнутися розробник, про методи створення фотореалізму за допомогою доступних технологій та наведе декілька наочних прикладів.

Войцех Паздур працює в індустрії геймінгу вже 18 років і майже увесь цей час займається розробкою фотореалістичного 3D-контента. Брав участь у створенні гри «Відьмак», працює над Chernobyl VR Project – інтерактивною навчальною розповіддю, яка дозволяє віртуально досліджувати тему Чорнобиля.

Дізнайся більше – зареєструйся на WEGAME 4.0!

Цікаві новини

«501-й легіон» в Україні: добрі справи Темної сторони

Зовсім юний, але досить активний підрозділ всесвітньої організації фанатів «Зоряних воєн» – «501-й легіон» – став експонентом WEGAME 4.0. Що...

12 липня 2018

Студія Tiger Way: «Нагорода WEGAME AWARDS стала для нас неабиякою мотивацією»

Студія Tiger Way, яка перемогла в номінації Best Mobile Game на WEGAME AWARDS 2017, цього року знову відвідала наш фестиваль...

11 липня 2018

5 найкрутіших і найбільш очікуваних ігрових новинок на ПК у 2018 році

Найочікуваніші, найрезонансніші ігри й такі, що запам'ятовуються, які вже з’явилися і ще з’являться на ПК цього року. Frostpunk Розробник: 11...

06 липня 2018