Войцех Паздур стане спікером WEGAME 4.0, щоб розповісти про створення фотореалістичних зображень для комп'ютерних ігор

14 березня 2018 Войцех Паздур стане спікером WEGAME 4.0, щоб розповісти про створення фотореалістичних зображень для комп'ютерних ігор

Войцех Паздур – директор з розвитку польської компанії з розробки відеоігор The Farm 51. Спікер виступить на відкритому лекторії WEGAME 4.0 і розповість про створення фотореалістичних зображень для ігор наступного покоління.

Войцех буде говорити про те, як створювати віртуальні світи, наближені до реальності, про проблеми, з якими може зіткнутися розробник, про методи створення фотореалізму за допомогою доступних технологій та наведе декілька наочних прикладів.

Войцех Паздур працює в індустрії геймінгу вже 18 років і майже увесь цей час займається розробкою фотореалістичного 3D-контента. Брав участь у створенні гри «Відьмак», працює над Chernobyl VR Project – інтерактивною навчальною розповіддю, яка дозволяє віртуально досліджувати тему Чорнобиля.

Дізнайся більше – зареєструйся на WEGAME 4.0!

Цікаві новини

Зниження цін у Rocket League і новорічні знижки ві... Зниження цін у Rocket League і новорічні знижки ві...

Кому будуть доступні нові локації для PvP у World of Warcraft і чому розробники...

Кому будуть доступні нові локації для PvP у World of...

13 грудня 2019
Ключові проблеми сучасних відеоігор Ключові проблеми сучасних відеоігор

Завдяки розвитку технологій, нових відеоігор стає все більше, а вже наявні постійно оновлюються та...

Завдяки розвитку технологій, нових відеоігор стає все більше, а вже...

12 грудня 2019
Топ-7 відеоігор у стилі аніме для різних платформ Топ-7 відеоігор у стилі аніме для різних платформ

Відеоігри в стилі аніме цінуються геймерами в усьому світі, чим успішно користуються провідні розробники...

Відеоігри в стилі аніме цінуються геймерами в усьому світі, чим...

11 грудня 2019