Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2

11 квітня 2018 Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2

Сьогодні список онлайн ігор обчислюється сотнями, а у далекі часи, коли Інтернет на території Росії лише почав з'являтися, і геймери грали завдяки діал-апу, їх було значно менше. Неабиякими були враження від першої гри у MMORPG. Російським геймерам найбільше запам'яталися дві: Lineage 2 і, звичайно ж, World of Warcraft. Чому вони були досить популярними? Давайте з’ясовувати.

Lineage II

Є бажання почати саме з Lineage 2. Хоча б тому, що у 2004 році стався витік офіційного серверного клієнта гри і в Росії почали стрімко з'являтися піратські сервери. До речі, тоді навіть мало хто знав, що є офіційні європейські сервери, на яких є платна підписка. А навіть якщо і знали, то більшість все одно воліла безкоштовної альтернативи.

Чим же «Лінійка» так приваблювала гравців? Найголовніше – це своєю атмосферою і хардкорністю. Похмурі пейзажі, небезпечні моби, що очікують на шляху, цікаві скіли і бажання стати кращим за інших – все це надихало геймерів грати цілими ночами. Пам'ятаєте черги на мобів в Death Pass або бої з гравцями за прокачку в Antharas` Lair, який всі наполегливо називали «Лоа»?

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 1

А перед цим гравці гойдалися у темних локаціях Ruins of Despair, повільно переходячи до болотистої місцевості біля Cruma Tower. Плюс чого ж тільки вартували похмурі степи Execution Grounds зі скелетами, зомбі й страшними м'ясоїдними деревами – там можна було нарватися так сильно, що повернутися до початкової точки не було можливим.

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 2

Після цього, локації на кшталт Ivory Tower здавалися легким променадом під тінистими деревами. Про міста і говорити нічого: тут можна було відпочити, покласти Лут у банк, закупити розходники, навчитися новим скілам. А музика! У Гірані можна було сидіти годинами, лише слухаючи мелодію.

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 3

Це може здаватися дивним, але неабияка складність і вкрай довга прокачка лише підбурювали гравців проводити більше часу в «Лінійці». Все тому, що у грі була гарна PvP-система. Завдяки їй «Лінійка» й стала кращою онлайн-грою свого часу. Один лише доказ того, що ти сильніший ніж інші, змушував геймерів цілодобово гойдатися на «паровозах». Крім того, якщо вас вбив гравець у режимі PvP або PK, то з вас списували дорогоцінні відсотки досвіду – і доводилося гойдатися знову. Тому, щоб не зависнути на качі, гравці щосили намагалися перевершувати суперників.

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 4

А боротися дійсно було заради чого: завжди знаходилися два клани, які не поділять рейд-боса: чи то Ant Queen, Antharas або навіть Orfen. Битви стінка на стінку стали невід'ємною частиною ігрового процесу. І переможці виходили з бою з почуттям неймовірного задоволення, підвищуючи свою ЧСВ до межі.

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 5

Звичайно, суперників серед гравців можна зустріти не лише у відкритому полі й перед босами – адже є ще облоги замків. І це окрема розмова. Тут інколи збиралося стільки людей, що слабкий сервер не витримував такого потужного онлайну і «падав» декілька разів за годину. Але масштаби битв були воістину епічними: на екранах можна було розібрати навіть нікнейм ворожого гравця – така була щільність. Клани збиралися в альянси і координували свої дії в чаті (коли швидкість Інтернету ще не дозволяла спілкуватися через голосові програми).

За підсумком битви один клан володів замком. Це давало певні привілеї: податок від продажів торгових лавок у відповідних містах, доступ до нових ігрових предметів, телепорт у замок і баффи.

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 6

Який підсумок? У підсумку ми отримали гру, яка, дійсно, винагороджує гравців за їхні зусилля. Яка змушує їх ставати кращими за інших, крафтити обладунки, збиратися у групи, досягати спільних цілей. Усі ці активності поглинали гравців повністю – саме тому Lineage 2 стала однією з кращих онлайн-ігор на території Росії.

World of Warcraft

Ця воістину епічна гра офіційно з'явилася в Росії на чотири роки пізніше Lineage 2 – у 2008 році. І для тих, хто встиг насмакуватися «Лінійкою», це був справжній ковток свіжого повітря. Її майже відразу звели до списку най-най…класних і цікавих онлайн-ігор у РФ. Так, це була гра зі щомісячною платною підпискою, але натомість ви отримували неймовірно якісно пропрацьовану гру зі своєю неповторною атмосферою.

Перше, що впадало в очі, – зовсім інша графіка і движок. Спочатку гравців могла не влаштувати якась «мультяшність», але швидкість, з якою до неї звикаєш, вражала. Через якийсь час ти розумів, що сидиш у грі ось вже годин п'ять, абсолютно не відчуваючи цього.

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 7

І якщо «Лінійка» була переважно похмурою, то у ВоВ все було витримано: тут і світлі пустелі Північних Степів, і жорстокі пилові піски Дуротару, і чарівні ліси Хіджалу, і джунглі Кратера Ун`Горо, і нещадна крижана пустеля Крижаної Корони, і гориста місцевість Ревучого Фіорду.

Продовжувати можна довго, але думка така: різноманітність локацій вражала уяву гравців. До того ж у кожній була своя музика, над якою працювали професійні композитори – завдяки цьому занурення в атмосферу гри було повним і всеосяжним.

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 8

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 9

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 10

Ще одне нововведення, яке вигідно відрізняло WoW від Lineage 2, – це підземелля. Кожне з них не схоже на інше. У кожному з них власні боси і унікальний видобуток з них. Для деяких груп гравців підземелля ставали справжніми випробуваннями, але тим більшою була радість від можливості їхнього проходження. Забути Гномреган, Стратхольм, Фортецю Темного Ікла або Монастир Червоного Ордена було неможливо.

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 11

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 12

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 13

Процес прокачування у World of Warcraft повністю відрізнявся від Lineage 2. Якщо у «Лінійці» він був сумовитий і одноманітний (лише вбивства мобів), то у ВоВ – це 95% проходження квестів. Це як звичайні вбивства кабанчиків, так і квестові ланцюжка на кшталт Каравану Фіони у Східних Чумних Землях. За кожен квест давалася солідна порція досвіду і, можливо, навіть якийсь ігровий предмет. При цьому гра кожного разу пропонувала щось нове геймерам, не даючи можливості втомитися від одноманітності.

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 14

Ще одна її принадність полягала у тому, що, коли докачаєте до максимального рівня, ви розуміли, що гра по суті навіть ще й не починалася. На хай-левлі, виявляється, стільки різних активностей, що очі просто розбігаються. Ви розуміли, що якраз тут і починається справжня серйозна гра. Тут і відвідування високорівневих підземель високої складності, і зубодробильні рейд-боси, і світові боси, і фарм-голди, і періодичні івенти (свята), і прокачування зброї, і посилення професій, і класові випробування, і бійцівська гільдія – усього й не згадати.

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 15

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 16

Не варто думати, що у грі не було PvP. Це – окрема розмова, яка у повній мірі відрізняється від PvE-активностей. Тут суворі дядьки мірялися скіллом і розміром своєї зброї. Навряд чи хтось може забути нескінченні битви Орди і Альянсу на Альтераці або у низині Араті. Тут був і Capture the Flag, і контроль точок – все, чого забажає душа півіпішника. А для тих, хто бажає перевірити свій скілл на більш індивідуальному рівні, розробники придумали бої на арені у режимі 2х2 і 3х3.

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 17

Wegame: Дві найбільш атмосферні онлайн-гри Росії: WoW і Lineage 2 - 18

Усі ці фактори разом утворювали продукт, якого не було не лише на російському ігровому ринку, а й взагалі ніде у світі. Продуманий сюжет, лор, PvE- і PvP-активності, музика, графіка, баланс класів і регулярні оновлення – це лише мала дещиця причин, за якими World of Warcraft стала однією з кращих онлайн-ігор в історії. А для мільйонів гравців – просто кращою.

Цікаві новини

Na'Vi полишила The Kuala Lumpur Major, але провела епохальний матч

Na'Vi, яка з початку вересня кардинально оновила склад, подала заявку на лідерство: в 1/8 фіналу відкритих кваліфікацій The Kuala Lumpur...

19 вересня 2018

Олдскул: топ-5 стратегій 1988-2000 років

А пам'ятаєш, як все розпочиналося? Найперші, найцікавіші й навіть неймовірні на той час комп'ютерні ігри 90-х вважаються основою багатьох сучасних...

18 вересня 2018

Косплей з Cyberpunk 2077: перші фанатські роботи

Комп'ютерний екшен Cyberpunk 2077 – одна з найбільш очікуваних ігор для шанувальників жанру кіберпанк. Її реліз заплановано на 2019 рік,...

14 вересня 2018