Ігри у 2017-у продаються краще, ніж очікувалося. Аналітики переглянули прогнози

30 листопада 2017 Ігри у 2017-у продаються краще, ніж очікувалося. Аналітики переглянули прогнози

Компанія Newzoo, що спеціалізується на аналітиці кіберспортивної та ігрової індустрії, переглянула свої прогнози на 2017 рік. Причина у тому, що ринок продемонстрував більш високі результати прибутків, ніж можна було передбачити. Нова орієнтовна сума на $ 7,1 млрд перевищила попередню і становить $ 116 млрд.

Wegame: Ігри у 2017-у продаються краще, ніж очікувалося. Аналітики переглянули прогнози - 1

Навіть без жартів на тему стратегій монетизації від Electronic Arts, цифри нового прогнозу Newzoo вражають. Когось може здивувати, але лідируючу частину ринку займають мобільні ігри. 43% від загальної виручки ($ 50,4 млрд) припадає на них. Між консольними і ПК-іграми розрив мінімальний: у перших – 29% ($ 32,3 млрд), у інших – 28% ($ 33,3 млрд) ринку.

Wegame: Ігри у 2017-у продаються краще, ніж очікувалося. Аналітики переглянули прогнози - 2

Цікаво, що прогнози з ПК-сегмента були збільшені на $ 2,9 млрд. І знову справа не в іграх EA – аналітики посилаються на зростання продажів у Китаї та Японії. Дохід галузевого ринку Піднебесної у 2017-у становитиме $ 32,5 млрд, а Країни Вранішнього Сонця – $ 14 млрд.

 

Підписуйтесь на новини Wegame в Facebook та VK!

Цікаві новини

Оновлення перевидань Doom і відкриття Гоґвортсу в... Оновлення перевидань Doom і відкриття Гоґвортсу в...

Які баги пофіксили в перевиданих шутерах Doom і Doom II? Коли стартує бета колекційної...

Які баги пофіксили в перевиданих шутерах Doom і Doom II?...

17 січня 2020
У стилі вестерн: топ-7 відеоігор про світ Дикого З... У стилі вестерн: топ-7 відеоігор про світ Дикого З...

Мрієш стати героєм вестерну та попрактикуватися в стрільбі з револьвера? Спеціально для тебе ми...

Мрієш стати героєм вестерну та попрактикуватися в стрільбі з револьвера?...

16 січня 2020
Як відеоігри допомагають долати кошмари та стрес Як відеоігри допомагають долати кошмари та стрес

Сучасні відеоігри все частіше використовуються не тільки для розваги, але й для конкретних корисних...

Сучасні відеоігри все частіше використовуються не тільки для розваги, але...

13 січня 2020