Інтерв'ю з головним редактором Igromania.ru та спікером WEGAME 3.0 Олександром Пушкарем

25 квітня 2017 Інтерв'ю з головним редактором Igromania.ru та спікером WEGAME 3.0 Олександром Пушкарем

На лекторії WEGAME 3.0 Олександр Пушкар ділився своїм досвідом головного редактора офіційного YouTube-каналу «Ігроманія» (понад 1,4 млн підписників). Він розповів, як домогтися популярності та заробити гроші, знімаючи відеоролики про комп'ютерні ігри. Після виступу спікер поспілкувався з журналісткою фестивалю та розповів про початок свого професійного шляху і нещодавні кар'єрні зміни.

Інтерв'юер: Лідія Цененко (Л. Ц.)

Спікер: Олександр Пушкар (А. П.)

Л. Ц .: Як ви розпочинали свій професійний шлях?

О. П.: Я з 15 років в ігровій журналістиці. Коли був ще зовсім юним і «зеленим», написав свій перший текст. Його взяли до журналу, і мені це сподобалося. Під час виступу вже було озвучено мій головний життєвий принцип: «Я граю в ігри, і мені за це платять гроші». Якщо для цього потрібно додатково написати текст чи зняти відео, то зроблю це без проблем. Але головне те, що я собі маю можливість жити своїм хобі, не відволікаючись на сторонні заняття, і ніхто не скаже мені щось на кшталт: «Облиш ігри й займися ділом».

Л.Ц.: До почали роботи над на YouTube-каналом «Ігроманії» ви були головним редактором сайту. Що мотивувало вас змінити напрямок діяльності?

О. П.: Абсолютно вірно, але нещодавно все знову змінилося. Буквально за три дні до фестивалю WEGAME 3.0 я полишив пост головного редактора YouTube-каналу та повернувся на посаду головного редактора порталу «Ігроманія». Тему доповіді вже не змінював, вирішивши все ж поділитися набутим досвідом у відеонапрямку.

Свого часу я вирішив працював над YouTube-каналом, оскільки це видалося мені значно цікавішим за роботу з текстом. Та й «засвітитися на екрані» кортіло, така своєрідна хвилина слави.

Л. Ц.: Як вам фестиваль WEGAME 3.0?

О. П.: Тішуся, що івент відбувся вже втретє, оскільки всі інші події цього спрямування, які стартували в Україні, зазвичай проходили не більше одного чи двох разів. Добре, що WEGAME пішов далі. Працювати, безумовно, є над чим, але початок вже покладено.

Я подорожував світом і бачив чимало значних зарубіжних івентів, наприклад, BlizzCon, EVE Fanfest та ін. У порівнянні з такими «гігантами» нам ще є чого прагнути. Бажаю WEGAME досягти такого високого рівня, щоб було «як у них» і навіть краще.

Нагадуємо, що на сайті WEGAME вже вийшли матеріали про переможців кібертурнірів і косплей-конкурсу нашого третього фестивалю. Ще більше цікавого ти знайдеш у розділі «Новини».

Цікаві новини

Хто став переможцем WEGAME Awards цього року

Під час четвертого фестивалю WEGAME відбулася традиційна церемонія нагородження WEGAME Awards. Кращі розробники, геймдизайнери і видавці отримали відзнаки у семи...

15 травня 2018

Косплеєри WEGAME 4.0 – в огляді одного з YouTube-каналів

Король-ліч і Смертокрил, Сомбра з маріонеткою Жнеця, Дейєнеріс Таргарієн зі своїми «дітьми», Лара Крофт та інші герої особисто відвідали WEGAME...

24 квітня 2018

Спонсором зони «MK:X і FIFA» на WEGAME 4.0 стала компанія Logitech

На WEGAME 4.0 компанія Logitech представить власний стенд, де можна буде протестувати інноваційні геймерські продукти. Крім того, вона виступить партнером...

20 квітня 2018