Інтерв'ю з головним редактором Igromania.ru та спікером WEGAME 3.0 Олександром Пушкарем

25 квітня 2017 Інтерв'ю з головним редактором Igromania.ru та спікером WEGAME 3.0 Олександром Пушкарем

На лекторії WEGAME 3.0 Олександр Пушкар ділився своїм досвідом головного редактора офіційного YouTube-каналу «Ігроманія» (понад 1,4 млн підписників). Він розповів, як домогтися популярності та заробити гроші, знімаючи відеоролики про комп'ютерні ігри. Після виступу спікер поспілкувався з журналісткою фестивалю та розповів про початок свого професійного шляху і нещодавні кар'єрні зміни.

Інтерв'юер: Лідія Цененко (Л. Ц.)

Спікер: Олександр Пушкар (А. П.)

Л. Ц .: Як ви розпочинали свій професійний шлях?

О. П.: Я з 15 років в ігровій журналістиці. Коли був ще зовсім юним і «зеленим», написав свій перший текст. Його взяли до журналу, і мені це сподобалося. Під час виступу вже було озвучено мій головний життєвий принцип: «Я граю в ігри, і мені за це платять гроші». Якщо для цього потрібно додатково написати текст чи зняти відео, то зроблю це без проблем. Але головне те, що я собі маю можливість жити своїм хобі, не відволікаючись на сторонні заняття, і ніхто не скаже мені щось на кшталт: «Облиш ігри й займися ділом».

Л.Ц.: До почали роботи над на YouTube-каналом «Ігроманії» ви були головним редактором сайту. Що мотивувало вас змінити напрямок діяльності?

О. П.: Абсолютно вірно, але нещодавно все знову змінилося. Буквально за три дні до фестивалю WEGAME 3.0 я полишив пост головного редактора YouTube-каналу та повернувся на посаду головного редактора порталу «Ігроманія». Тему доповіді вже не змінював, вирішивши все ж поділитися набутим досвідом у відеонапрямку.

Свого часу я вирішив працював над YouTube-каналом, оскільки це видалося мені значно цікавішим за роботу з текстом. Та й «засвітитися на екрані» кортіло, така своєрідна хвилина слави.

Л. Ц.: Як вам фестиваль WEGAME 3.0?

О. П.: Тішуся, що івент відбувся вже втретє, оскільки всі інші події цього спрямування, які стартували в Україні, зазвичай проходили не більше одного чи двох разів. Добре, що WEGAME пішов далі. Працювати, безумовно, є над чим, але початок вже покладено.

Я подорожував світом і бачив чимало значних зарубіжних івентів, наприклад, BlizzCon, EVE Fanfest та ін. У порівнянні з такими «гігантами» нам ще є чого прагнути. Бажаю WEGAME досягти такого високого рівня, щоб було «як у них» і навіть краще.

Нагадуємо, що на сайті WEGAME вже вийшли матеріали про переможців кібертурнірів і косплей-конкурсу нашого третього фестивалю. Ще більше цікавого ти знайдеш у розділі «Новини».

Цікаві новини

Збірна України з PES, minor-турнір у Буковелі, зма... Збірна України з PES, minor-турнір у Буковелі, зма...

Кіберспортивні турніри з різних дисциплін відбуваються у всьому світі, й Україна не виняток. Ми...

Кіберспортивні турніри з різних дисциплін відбуваються у всьому світі, й...

06 грудня 2019
Розвиток пам’яті та мультизадачності: чим корисні... Розвиток пам’яті та мультизадачності: чим корисні...

Сучасні відеоігри не тільки відкривають перед нами нові світи, а й допомагають розвиватися. Поліпшення...

Сучасні відеоігри не тільки відкривають перед нами нові світи, а...

05 грудня 2019
Тест на знання WEGAME. Перевір свої сили Тест на знання WEGAME. Перевір свої сили

Готуючись до WEGAME 6.0, ми згадуємо всі попередні фестивалі та їхні основні фішки. Щоб...

Готуючись до WEGAME 6.0, ми згадуємо всі попередні фестивалі та...

03 грудня 2019