Інтерв'ю з організатором Games Gathering

10 жовтня 2016 Інтерв'ю з організатором Games Gathering

2-4 грудня відбудеться конференція з розробки відеоігор і створення ігрового контенту Games Gathering 2016. Прес-служба WEGAME зустрілася з одним з організаторів заходу, аби дізнатися про плани та поділитися інформацією зі своїми читачами.

З нами спілкувався Олександдр Хруцький - головний координатор конференції Games Gathering і співзасновник геймдеву Games Academy. Минулого року він зі своєю командою придумав і організував конференцію Games Gathering 2015. Працює в ігровій індустрії з 2002 року, спецалізуючись на гейм-дизайні.

WEGAME: Наскільки нам відомо, Ви маєте неабиякий досвід у геймдеві. Розкажіть, як він допоміг в організації такої великої ігрової конференції як Games Gathering?

Олександр Хруцький: Природньо, що без такого досвіду захід був би неможливим. Величезна кількість знайомств і розуміння, як працює індустрія, - це й надихнуло мене створити київську тематичну конференцію.

Думаю, вам відомо, що раніше у нас були DevGAMM і Casual Connect, але після подій 2013-2014 рр. всі масштабні івенти такого плану від нас пішли. Але індустрія залишилася та не зупинилася в розвитку, тому ми вирішили, що Києву бракує конференції для розробників, і зробили Games Gathering.

WEGAME: У вас досить цікава пропозиція для інді-студій - безкоштовні стенди та розіграш призів. Що мотивувало Вас на такі пільги?

Олександр Хруцький: Не скажу, що це наше ноу-хау. Це досить популярна практика на конференціях - надання місця інді-студіям для демонстрації їхніх проектів. Протягом останнього року ми помітили суттєве зростання у вітчизняній індустрії ігрової розробки та вирішили його підтримати.

Приміром, движок Unreal Engine 4 від компанії Epic Games полегшує роботу молодим командам. Завдяки йому люди навіть з мінімальними навичками в програмуванні здатні створити власну гру чи її прототип, який показуватимуть видавцям та інвесторам.

Отже, закономірно, що кількість нових команд у нас збільшується, і вони потребують якогось майданчику, де мали би нагоду показати свої ігри та знайти потенційних видавців, інвесторів, отримати фідбек від людей, які задіяні в індустрії протягом тривалого часу. Звісно, що поради від фахівців, що створюють ігри вже 10-15 років поспіль, стануть у нагоді молодим командам, допоможуть заощадити сили та час у процесі виробництва свого першого проекту.

Відповідно, ми вирішили такий майданчик їм надати. Завжди приємно допомагати якомусь хорошому проекту.

WEGAME: Щодо молодих команд: існує думка, що розробники ігор – це переважно люди віком 20–25. На інфографіці на вашому сайті вказано, що переважна більшість відвідувачів попередньої конференції належить до вікової групи «26–30 років». Як Ви це прокоментуєте?

Олександр Хруцький: Я би не назвав гейм-індустрію в Києві та в цілому в Україні аж такою молодою. Вона стартувала тут ще в 1990-х, і вже у 1998-1999 рр. в нашій кріїні випускалися ігрові проекти. Відповідно, тут є люди, які працюють в індустрії протягом десь 20 років.

Зазначу, що ігрову індустрію люди не дуже й то полишають, оскільки вона є досить привабливою та цікавою. Звісно, хтось втомлюється, емоційно вигоряє, але більшість залишається. Тому, на мою думку, людина у вітчизняній гефм-індустрії у віці 30, та навіть 40, років - це цілком нормально.

Але, зважаючи на появу нових команд, то мені здається, що цього року контингент нашої конференції помолодшає. Дуже багато молодих, які щойно прийшли, палають ентузіазмом і творять власні проекти. Думаю, цього разу середній вік відвідувачів Games Gathering 2016 становитиме на 2-3 роки менше за попередній за рахунок тих, хто тільки починає свій шлях в індустрії.

WEGAME: Чим друга конференція Games Gathering відрізнятиметься від першої?

Олександр Хруцький: Ми запропонуємо чимало нових активностей. Згаданий вже Indie Blast, конференція триватиме не 2, а 3 дні, 2 грудня, у п'ятницю, відбудеться бізнес-день. Також цього року буде більше відвідувачів, більше лекторів, більше конкурсів, активностей, спілкування та корисної інформації. Ми плануємо вирости кількісно та якісно.

WEGAME: Ще немає повної інформації про спікерів, але кількість лекцій значно збільшилася. Поділитеся подробицями про лекторії?

Олександр Хруцький: Так, нас часто запитують, чому, незважаючи на відкритий продаж квитків, досі не має інформації про всіх доповідачів. Можу сказати, шо все це через значну кількість охочих бути спікерами на Games Gathering 2016. Ми обираємо експертів з вагомим реноме та значним досвідом, які за півгодини чи годину здатні донести до слухача максимальну кількість корисної інформації.

Крім того, лектори, з якими ми домовляємося, мають насичений графік, тому підтвердити свою участь зможуть лише на початку листопада. В таких випадказ ми вважаємо, що краще почекати та залишити слот для справді цікавого спікера, ніж домовлятися з кимось іншим, переймаючись потім відсутністю місця для Джами Джурабаєва чи іншого фахівця високого рівня. Отже, швидкої публікації про остаточну програму лекторію ми не обіцяємо, але якість гарантуємо. Хоча саме сьогодні та завтра плануємо викласти на сайт поновлення з окресленою програмою вже на 70-80%.

Це лише частина інформації, яку прес-службі WEGAME надав Олександр Хруцький. Стежте за виходом цікавих матеріалів про конференцію Games Gathering 2016 на нашому сайті в розділі «Новини».

Цікаві новини

Компанія HyperX: зібрали геймерський ПК і зіпсували кілька десятків старих клавіатур

Цього року спонсором кібертурніру на WeGame став американський бренд комплектуючих та аксесуарів для геймінгу HyperX. Його стенд на фестивалі був...

12 червня 2018

Як перетворити хобі на успішний бізнес? Секрети від Марії Карпенко

Як можна отримати прибуток завдяки власному хобі та замість звичайного косплеєра стати успішним підприємцем? Гості WEGAME 4.0 дізналися про це...

07 червня 2018

Переможці косплей-конкурсу WEGAME 4.0

Учасники досить ефектного косплей-шоу четвертого WEGAME вразили публіку і журі своїми костюмами, але лише кращі з кращих отримали нагороди. Суворі...

01 червня 2018