Історія створення серії Mirror's Edge

29 червня 2016 Історія створення серії Mirror's Edge

Mirror's Edge – своєрідна паркур-гра з сюжетом від першої особи. Вийшла вона в 2008 році і отримала неоднозначні відгуки.

Гравців захоплювало відчуття швидкості, унікальність геймплею, графіка. Підхід до паркуру та чіткість трюків вражали. Але творцям – Electronic Arts і DICE – закидали, що могло бути й краще. Крім того, стрілянина геть не вписувалася в історію та руйнувала ритм гри.

Через 8 років розробники вирішили випустити продовження.

Події розгортаються у відкритому світі. Тут є діловий центр Міста Дзеркал, небезпечний The View і таке собі секретне «Підземелля».

Розмірковуючи над першою грою, студія прагнула створити щось нове. Пошуки ідеї тривали понад рік, доки не виникла ідея паркуру від першої особи.

Команда створила вражаючий прототип, удосконалювала рухи та збудувала блискуче місто, а героїня Фейт одразу справляла враження на гравця. У листопаді 2008 року перша частина вийшла на ринок. Однак недоліків у сюжеті, системі рухів і, головне, у зброї не бракувало.

Нова версія стала таким самим випробуванням. Команда розділилася на групи та працювала над ідеями майбутнього сіквелу. Повторювати те саме не хотіли, шукали свіжий погляд і свіжу кров. Навіть для звуку знаходили нові рішення: що швидше рухалася героїня, тим більше він заглушався.

Ще розмірковували, як зробити гру відкритою, щоб гравець пересувався новими містами. Треба було продумати основні та додаткові завдання, додати героїв і взаємодію. А ще – сховати секрети.

Довго залишалося невирішеним питання зі стрілецькою зброєю. Нова Фейт повинна була стати сильнішою. Зброя їй не потрібна – це було найлогічнішим для сюжету та характеру героїні.

Mirror's Edge Catalyst висвітлює історію Фейт і Міста Дзеркал, що змінюється в процесі взаємодії з персонажем. Гравець виконує місії, бачить деталі та краще пізнає місто.

Робота над грою розпочалася у 2012-му, і через 3 роки цей процес значно просунувся вперед. Було обрано назву Mirror's Edge Catalyst і випущено демо.

Зазначимо, що розробники ризикували, випускаючи сіквел до не найпопулярнішої гри. Тепер продажі покажуть, як розвиватиметься серія.

Цікаві новини

Хто став переможцем WEGAME Awards цього року

Під час четвертого фестивалю WEGAME відбулася традиційна церемонія нагородження WEGAME Awards. Кращі розробники, геймдизайнери і видавці отримали відзнаки у семи...

15 травня 2018

Косплеєри WEGAME 4.0 – в огляді одного з YouTube-каналів

Король-ліч і Смертокрил, Сомбра з маріонеткою Жнеця, Дейєнеріс Таргарієн зі своїми «дітьми», Лара Крофт та інші герої особисто відвідали WEGAME...

24 квітня 2018

Спонсором зони «MK:X і FIFA» на WEGAME 4.0 стала компанія Logitech

На WEGAME 4.0 компанія Logitech представить власний стенд, де можна буде протестувати інноваційні геймерські продукти. Крім того, вона виступить партнером...

20 квітня 2018