Історія успіху Vive

25 травня 2016 Історія успіху Vive

Все почалося у 2012 році, а саме в травні. Джон Кармак показав роботу Oculus Rift на прикладі гри Doom 3. За якийсь час засновник Oculus – Палмер Лакі – відкрив на «Кікстартері» кампанію зі зборів коштів, яка в підсумку побила всі рекорди.

Valve

Тим часом Valve самостійно розробляла гаджети для VR. У 2012-му вона створила пристрій, до якого вмістили дисплей, камери та AprilTag для відстеження рухів. У результаті вийшов «великий потворний шолом», як назвав його Чет Фаліжек, сценарист Counter-Strike: Global Offensive, Left 4 Dead, Half-Life 2, що на той час працював над проектом.

HTC

HTC

На початку 2013-го в HTC займалися лише виробництвом смартфонів, але мали сміливі амбіції. Даніель О'Брайен бачив великі перспективи віртуальної реальності, та, звісно, прагнув бути в авангарді.

Тому компанія вирішила розробити власну гарнітуру віртуальної реальності, а очолив проект Клод Зелвегер (дизайнер серії смартфонів One). Вони випустили кілька камер Re и Re Grip. Але найкращим продуктом компанії став шолом віртуальної реальності HTC Vive.

Oculus Rift

Oculus-Rift.

До 2013 року Valve займалася тим, щоб максимально покращити відстежування рухів для VR, чим, поза сумнівом, зробили великий внесок до розвитку технології. Але водночас компанія не мала наміру займатися розробкою власного пристрою для віртуальної реальності, адже суспільство вже визначилося з фаворитом, профінансувавши Oculus Rift на $2,4 млн. Отже, не думаючи довго, в січні 2014 року, Valve оголосила про початок спільної роботи з Oculus. За якийсь час Facebook придбала Oculus, і нетривалій співпраці з Valve настав кінець.

Початок

Керівництво HTC звернуло увагу на Valve, і після приватної зустрічі з засновниками компаній всіх домовленостей було досягнуто – вони розпочали кропітку працю над створенням майбутнього.

Вирішили почати з обладнання для розробників. Шляхом тривалих спроб і помилок, спільна праця дала результати – перші прототипи контролера для

VR. Спочатку вони виглядали дивно, як великі кубики чи довгі, ніби шпага, антенні сенсори, прикріплені до простого ігрового контролера. Хлопці розуміли, що ця розробка не продаватиметься, тому слід шукати щось інше. Вирішили відмовитися від класичних кнопок X, A, B, Y, щоб створити щось унікальне, призначене безпосередньо для віртуальної реальності. У підсумку команді Valve та HTC вдався пристойний контролер Vive. Спільними зусиллями було організовано закритий форум з 20 компаній розробників, які обмінювалися досвідом, критикували, допомагали одне одному та всіляко брали участь у наближенні того дня, коли Vive побачив світ.

Це трапилось у 2015 році, спершу на MWC (Mobile World Congress), а пізніше на GDC (Game Developers Conference). Презентація виявилася кращою, ніж очікувалося. Її гідно оцінили всі, навіть журналісти, хоча вони знали безліч інших пристроїв віртуальної реальності.

Тим часом розробники далі вдосконалювали пристрій, зробивши його легшим, зручнішим, оснастивши мікрофоном, максимально наблизивши до споживацької версії.

Швидше за все, Vive виявиться успішним. Як мінімум про це свідчить той факт, що всі вироблені пристрої розкупили ще до квітня.

Цікаві новини

Косплеєри WEGAME 4.0 – в огляді одного з YouTube-каналів

Король-ліч і Смертокрил, Сомбра з маріонеткою Жнеця, Дейєнеріс Таргарієн зі своїми «дітьми», Лара Крофт та інші герої особисто відвідали WEGAME...

24 квітня 2018

Спонсором зони «MK:X і FIFA» на WEGAME 4.0 стала компанія Logitech

На WEGAME 4.0 компанія Logitech представить власний стенд, де можна буде протестувати інноваційні геймерські продукти. Крім того, вона виступить партнером...

20 квітня 2018

Як геймеру поліпшити ігровий досвід за допомогою нових технологій?

Навіщо потрібна соціальна мережа для геймерів і як працює матчмейкінг-система? На ці питання відповість senior business development manager CRYCASH Олександр...

19 квітня 2018