Як кіберспортивній команді досягти успіху? Виступ CMO Windigo Gaming Євгена Ніколаєва

26 березня 2019 Як кіберспортивній команді досягти успіху? Виступ CMO Windigo Gaming Євгена Ніколаєва

Як Windigo Gaming вдалося стати чемпіоном World Electronic Sports Games за CS: GO і в чому секрет популярного кіберспортивного колективу? Про це на WEGAME 5.0 розповість маркетинг-директор команди Євген Ніколаєв.

Виступи гравців Windigo Gaming стають із кожним разом успішнішими: на WESG 2018–2019 хлопцям вдалося заробити півмільйона доларів, залишивши позаду такі легендарні колективи, як G2 і Fnatic.

Євген Ніколаєв — CMO в рекламному агентстві GG Marketing, маркетинг-директор Windigo Gaming і Федерації кіберспорту України. Раніше грав у напівпрофесійних складах за Dota 2 і CS: GO.

Тема виступу: «Перемога Windigo Gaming на WESG 2018 з CS: GO і $ 500 тис. призових. Як ми до цього прийшли?»

Євген розповість:

  • як потрапити в професійний кіберспорт;
  • які методики використовують різні команди;
  • про Чемпіонат України з кіберспорту;
  • про історію успіху команди Windigo Gaming;
  • як працює академія Windigo.

Також ти дізнаєшся більше про UESF (Федерації кіберспорту України), у тому числі про те, як онлайн-платформи, які регулярно організовують турніри, приводять людей у кіберспорт.

Приходь і постав Євгену свої питання про кіберспорт!

Цікаві новини

Оновлення перевидань Doom і відкриття Гоґвортсу в... Оновлення перевидань Doom і відкриття Гоґвортсу в...

Які баги пофіксили в перевиданих шутерах Doom і Doom II? Коли стартує бета колекційної...

Які баги пофіксили в перевиданих шутерах Doom і Doom II?...

17 січня 2020
У стилі вестерн: топ-7 відеоігор про світ Дикого З... У стилі вестерн: топ-7 відеоігор про світ Дикого З...

Мрієш стати героєм вестерну та попрактикуватися в стрільбі з револьвера? Спеціально для тебе ми...

Мрієш стати героєм вестерну та попрактикуватися в стрільбі з револьвера?...

16 січня 2020
Як відеоігри допомагають долати кошмари та стрес Як відеоігри допомагають долати кошмари та стрес

Сучасні відеоігри все частіше використовуються не тільки для розваги, але й для конкретних корисних...

Сучасні відеоігри все частіше використовуються не тільки для розваги, але...

13 січня 2020