Як мотивувати гравців? Виступ Святослава Холода на WeGame 4.0

03 липня 2018 Як мотивувати гравців? Виступ Святослава Холода на WeGame 4.0

Як розробникам ігор знайти власну цільову аудиторію і створити по-справжньому популярний продукт? Саме про це розповідав Святослав Холод, геймдизайнер Zadzen, на четвертому фестивалі WeGame.

На його думку, дуже часто автори ігор не розуміють аудиторію і провалюють проект, який спочатку є досить успішним. Іноді відбувається стовідсоткове попадання просто випадково: наприклад, продукт створювався для поціновувачів епічних батлів, а набув популярності серед соціальних.

Це відбувається тоді, коли автори поверхово визначають запити тих, на кого спочатку розрахована гра. Але раптові «вихлопи» в іншій категорії користувачів – поодинокі випадки, коли щастить. Чи варто розраховувати на такі випадки? Для підвищення шансів проекту на успіх, необхідно зрозуміти і знайти свою аудиторію геймерів, визначити її цілі та переваги.

Чому люди захоплюються іграми?

Враховуючи причини, мотивації та бажання пограти, розрізняють чотири типи геймерів:

  • кілери – полюбляють складнощі та подолання перешкод;
  • ачівери – для них важливу роль відіграють нагороди, визнання, досягнення, медальки;
  • дослідники – цінують все нове, невідоме, ексклюзивне;
  • соціальні гравці – у пошуках спілкування в рамках гри.

Також аудиторію можна класифікувати за рівнем складності та ступенем залучення до світу гри. Так, казуальщики у пошуках легких розваг: ​​для них важливо без зайвої напруги відволіктися від правди життя і кайфувати від гри.

Мідкорщики бажають чогось цікавішого, але теж вважають за краще не дуже заморочуватися. Хардкорщики ж знають про гру все – «від» і «до», полюбляють заглиблюватися в нюанси. Модель монетизації free to play побудована, в основному, на активності хардкорщиків – вони становлять 10% гравців, які платять. Але ж не можна взагалі не рахуватися з іншими – мідкорщики теж нерідко вкладаються.

Коли людина у грі, то отримує від цього задоволення: вона успішно вирішує складні завдання, а мозок виділяє гормони заохочення. Разом з тим підсвідомість не розрізняє, де справжня ситуація, а де віртуальна реальність. Сюжет, що захоплює, і продумані деталі занурюють гравця у так званий потік – стан максимальної зосередженості та ефективності. Щоб він увійшов у цей потік, необхідно, щоб був баланс між складністю і вміннями геймера безпосередньо. Люди не грають, якщо для них це занадто просто чи занадто складно.

Як привернути увагу аудиторії та взаємодіяти з нею

Для залучення до потоку необхідно поставити геймеру чітку мету (глобальну, локальну, навчальну) і набір необхідних інструментів для мотивації. Ті, хто вже інвестував час і сили у гру, зазвичай залишаються в ній надовго, оскільки цінують витрачені зусилля. Також важливо не забувати про заохочення і нагороди для геймерів.

Що ж потрібно конкретній аудиторії? Це можна промоніторити декількома способами:

  • прочитати відгуки цільової групи в соцмережах, на сторінках ігор;
  • безпосередньо поспілкуватися з публікою на форумах і заходах на кшталт WeGame;
  • організувати playtest.

Найефективнішим вважається останній, оскільки геймери мають змогу не лише випробовувати ще не зарелізені ігри, але і вплинути на процес створення. Зокрема, висловити зауваження, звернути увагу на те, що не помічає розробник.

Створюючи ігри для людей, важливо знати, що саме їх цікавить, зрозуміти, хто є кінцевим користувачем, і задовольнити його базові потреби. Для цього можна аналізувати подібну продукцію, моніторити соцмережі, проводити тестування і спеціальні кампанії на будь-якому етапі гри.

Найбільша користь буде від активної взаємодії з геймерами ще до виходу гри. Більш того, так можна сформувати власну аудиторію (читай: клієнтів) ще на етапі розробки, а також надихнутися на створення нових проектів.


Читайте також на нашому сайті: Як обернути хобі на успішний бізнес? Секрети від Марії Карпенко.

Цікаві новини

Збірна України з PES, minor-турнір у Буковелі, зма... Збірна України з PES, minor-турнір у Буковелі, зма...

Кіберспортивні турніри з різних дисциплін відбуваються у всьому світі, й Україна не виняток. Ми...

Кіберспортивні турніри з різних дисциплін відбуваються у всьому світі, й...

06 грудня 2019
Розвиток пам’яті та мультизадачності: чим корисні... Розвиток пам’яті та мультизадачності: чим корисні...

Сучасні відеоігри не тільки відкривають перед нами нові світи, а й допомагають розвиватися. Поліпшення...

Сучасні відеоігри не тільки відкривають перед нами нові світи, а...

05 грудня 2019
Тест на знання WEGAME. Перевір свої сили Тест на знання WEGAME. Перевір свої сили

Готуючись до WEGAME 6.0, ми згадуємо всі попередні фестивалі та їхні основні фішки. Щоб...

Готуючись до WEGAME 6.0, ми згадуємо всі попередні фестивалі та...

03 грудня 2019