Як організувати кібертурнір? За доповіддю Павла Коваленка на WEGAME 3.0

18 травня 2017 Як організувати кібертурнір? За доповіддю Павла Коваленка на WEGAME 3.0

У перший день лекторію WEGAME 3.0 виступив засновник кіберспортивної організації Anima Unity Павло Коваленко. Спікер розповів про етапи організації eSports-турнірів і давав поради початківцям. Ми підготували ознайомчий матеріал за його доповіддю, щоб розкрити цю тему для читачів порталу WEGAME.

Перш ніж готуватися до проведення змагання, слід визначити формат кібертурніру. Дешевше та простіше влаштувати його онлайн, але LAN-події більш престижні та потенційно прибуткові. Найоптимальніший і найпоширеніший варіант – змішаний тип змагання з онлайн-кваліфікацією та офлайн-фіналом.

У складі команди має бути щонайменше 3 фахівці. Обов'язково потрібна людина, що пише тексти, SMM-маркетолог і суддя. Під суддею мається на увазі особа, достатньо кваліфікована, щоб оцінювати гру учасників у обраній для турніру eSports-дисципліні. До того ж, саме цьому члену команди належить займатися всіма контактами з кіберспортивною спільнотою.

Не обов'язково, але дуже бажано додати в колектив мувімейкера. Він стане у нагоді в наступному аспекті турніру, на який слід зважати організаторам, – медіависвітлення. Перед, під час і після події необхідно створювати якомога більше пов'язаного з ним контенту, щоб привернути увагу аудиторії. Підвищений інтерес аудиторії, у свою чергу, привабить спонсорів і партнерів.

Формати медіависвітлення:

  • новини;
  • інтерв`ю;
  • хайлайти;
  • стріми;
  • репортажі;
  • трансляції.

Коли всі зазначені вище організаційні моменти буде враховано, слід шукати спонсорів. Приділити увагу цьому пункту варто наостанок, оскільки доведеться надавати заздалегідь підготовлені дані, які доводитимуть прибутковість проекту. Спонсорство кіберспортивних турнірів передусім переслідує маркетингові та PR-цілі. Завчасно подбайте про зручні рекламні пропозиції (брендування, спонсорський контент, SMM-підтримка та ін.).

Статтю про етапи розробки відеоігор за доповіддю Романа Самчука та Павла Ленця на WEGAME 3.0 читайте тут.

Цікаві новини

Косплеєри WEGAME 4.0 – в огляді одного з YouTube-каналів

Король-ліч і Смертокрил, Сомбра з маріонеткою Жнеця, Дейєнеріс Таргарієн зі своїми «дітьми», Лара Крофт та інші герої особисто відвідали WEGAME...

24 квітня 2018

Спонсором зони «MK:X і FIFA» на WEGAME 4.0 стала компанія Logitech

На WEGAME 4.0 компанія Logitech представить власний стенд, де можна буде протестувати інноваційні геймерські продукти. Крім того, вона виступить партнером...

20 квітня 2018

Як геймеру поліпшити ігровий досвід за допомогою нових технологій?

Навіщо потрібна соціальна мережа для геймерів і як працює матчмейкінг-система? На ці питання відповість senior business development manager CRYCASH Олександр...

19 квітня 2018