Як розвивалася геймінг-індустрія у 2018-ому?

26 грудня 2018 Як розвивалася геймінг-індустрія у 2018-ому?

У 2018 році індустрія геймінгу активно процвітала: випущено безліч нових ігор, а також збільшився обсяг ринку.

Новинний сайт про геймінг-індустрію GamesIndustry.biz опублікував статистику ігрового ринку за 2018 рік. Далі — найважливіші подробиці розвитку ігрової сфери в цьому році.

Обсяг ринку і продажів

Загальний обсяг геймінг-ринку у 2018 році склав $134,9 млрд. Це на 10,9 % вище, ніж у минулому році.

Розподіл основних сегментів ігрового ринку:

  • ігри для мобільних пристроїв — $63,2 млрд;
  • ігри для смартфонів — $50 млрд;
  • ігри для консолей — $38,3 млрд.

Виторг від продажів ігор у цьому році значно збільшився, якщо порівнювати з минулим роком. У дужках — різниця з 2017 роком.

  • цифрові версії для PC — $28,2 млрд (+ 7 %);
  • цифрові версії для консолей — $23 млрд (+ 22 %);
  • фізичні носії для PC та консолей — $16,3 млрд (+ 5 %).

Як розвивалася геймінг-індустрія у 2018-ому? - 1

Найпопулярніші ігри

Ігри, які набрали найбільшу кількість публікацій у ЗМІ:

  • Fortnite;
  • PlayerUnknown's Battlegrounds;
  • Overwatch;
  • Red Dead Redemption 2;
  • God of War.

Найпопулярнішими іграми в Twitter стали:

  • Fortnite;
  • Call of Duty: Black Ops 4;
  • Super Smash Bros Ultimate;
  • Red Dead Redemption II;
  • Fallout 76;
  • Dragon Ball FighterZ;
  • Grand Theft Auto V;
  • God of War;
  • Battlefield V;
  • Splatoon 2.

Twitch

Стрімінгова платформа Twitch продемонструвала позитивні результати в цьому році:

  • рекордна кількість глядачів одночасно — 2,9 млн осіб під час Е3;
  • 434 млрд переглянутих хвилин;
  • 500 тисяч стримерів, які запускають ефіри щодня;
  • на Twitch постійно присутній мільйон користувачів;
  • 667 тисяч глядачів у одного стримера одночасно.

Нові релізи

Найбільші видавництва презентували різноманітні нові проекти й зареєстрували права на нову інтелектуальну власність (IP).

  • Sony: 19 релізів, 10 нових IP;
  • Nintendo: 16 релізів, 2 нових IP;
  • Electronic Arts: 12 релізів, 2 нових IP;
  • Ubisoft: 6 релізів, 2 нових IP;
  • Microsoft: 5 релізів, 2 нових IP;
  • Activision Blizzard: 3 релізи, 0 нових IP.

Як розвивалася геймінг-індустрія у 2018-ому? - 2

 

Цікаві факти

Крім позитивної динаміки ігрового ринку слід виділити високий інтерес фахівців до індустрії: заходи GDC, E3, Tokyo Game Show і gamescom відвідали 149 756 представників сфери.

Сума призових фондів усіх кіберспортивних змагань у 2018 році склала $140,3 млн.

Підраховано й середню річну зарплату експертів в ігровій індустрії: вона становить близько $50 542.

Як розвивалася геймінг-індустрія у 2018-ому? - 3

Цікаві новини

Як проходять етапи WePlay! Tug of War: Mad Moon та... Як проходять етапи WePlay! Tug of War: Mad Moon та...

Як 59-річна кіберспортсменка стала зіркою новин та які дисципліни визнані найпопулярнішими за результатами рейтингів...

Як 59-річна кіберспортсменка стала зіркою новин та які дисципліни визнані...

21 лютого 2020
Досвідчена косплеєрка та засновниця Fenindom Cospl... Досвідчена косплеєрка та засновниця Fenindom Cospl...

Зустрічай Марію Карпенко, також відому як Fenix Fatalist, – косплеєрку, засновницю власного креативного агентства...

Зустрічай Марію Карпенко, також відому як Fenix Fatalist, – косплеєрку,...

19 лютого 2020
Бійки, блискітки, Харлі Квін – огляд фільму «Хижі... Бійки, блискітки, Харлі Квін – огляд фільму «Хижі...

Чарівна суперзлодійка Харлі Квін нарешті постала перед шанувальниками у всій красі в новому кінокоміксі...

Чарівна суперзлодійка Харлі Квін нарешті постала перед шанувальниками у всій...

19 лютого 2020