Як розвивалася геймінг-індустрія у 2018-ому?

26 грудня 2018 Як розвивалася геймінг-індустрія у 2018-ому?

У 2018 році індустрія геймінгу активно процвітала: випущено безліч нових ігор, а також збільшився обсяг ринку.

Новинний сайт про геймінг-індустрію GamesIndustry.biz опублікував статистику ігрового ринку за 2018 рік. Далі — найважливіші подробиці розвитку ігрової сфери в цьому році.

Обсяг ринку і продажів

Загальний обсяг геймінг-ринку у 2018 році склав $134,9 млрд. Це на 10,9 % вище, ніж у минулому році.

Розподіл основних сегментів ігрового ринку:

  • ігри для мобільних пристроїв — $63,2 млрд;
  • ігри для смартфонів — $50 млрд;
  • ігри для консолей — $38,3 млрд.

Виторг від продажів ігор у цьому році значно збільшився, якщо порівнювати з минулим роком. У дужках — різниця з 2017 роком.

  • цифрові версії для PC — $28,2 млрд (+ 7 %);
  • цифрові версії для консолей — $23 млрд (+ 22 %);
  • фізичні носії для PC та консолей — $16,3 млрд (+ 5 %).

Як розвивалася геймінг-індустрія у 2018-ому? - 1

Найпопулярніші ігри

Ігри, які набрали найбільшу кількість публікацій у ЗМІ:

  • Fortnite;
  • PlayerUnknown's Battlegrounds;
  • Overwatch;
  • Red Dead Redemption 2;
  • God of War.

Найпопулярнішими іграми в Twitter стали:

  • Fortnite;
  • Call of Duty: Black Ops 4;
  • Super Smash Bros Ultimate;
  • Red Dead Redemption II;
  • Fallout 76;
  • Dragon Ball FighterZ;
  • Grand Theft Auto V;
  • God of War;
  • Battlefield V;
  • Splatoon 2.

Twitch

Стрімінгова платформа Twitch продемонструвала позитивні результати в цьому році:

  • рекордна кількість глядачів одночасно — 2,9 млн осіб під час Е3;
  • 434 млрд переглянутих хвилин;
  • 500 тисяч стримерів, які запускають ефіри щодня;
  • на Twitch постійно присутній мільйон користувачів;
  • 667 тисяч глядачів у одного стримера одночасно.

Нові релізи

Найбільші видавництва презентували різноманітні нові проекти й зареєстрували права на нову інтелектуальну власність (IP).

  • Sony: 19 релізів, 10 нових IP;
  • Nintendo: 16 релізів, 2 нових IP;
  • Electronic Arts: 12 релізів, 2 нових IP;
  • Ubisoft: 6 релізів, 2 нових IP;
  • Microsoft: 5 релізів, 2 нових IP;
  • Activision Blizzard: 3 релізи, 0 нових IP.

Як розвивалася геймінг-індустрія у 2018-ому? - 2

 

Цікаві факти

Крім позитивної динаміки ігрового ринку слід виділити високий інтерес фахівців до індустрії: заходи GDC, E3, Tokyo Game Show і gamescom відвідали 149 756 представників сфери.

Сума призових фондів усіх кіберспортивних змагань у 2018 році склала $140,3 млн.

Підраховано й середню річну зарплату експертів в ігровій індустрії: вона становить близько $50 542.

Як розвивалася геймінг-індустрія у 2018-ому? - 3

Цікаві новини

Оновлення перевидань Doom і відкриття Гоґвортсу в... Оновлення перевидань Doom і відкриття Гоґвортсу в...

Які баги пофіксили в перевиданих шутерах Doom і Doom II? Коли стартує бета колекційної...

Які баги пофіксили в перевиданих шутерах Doom і Doom II?...

17 січня 2020
У стилі вестерн: топ-7 відеоігор про світ Дикого З... У стилі вестерн: топ-7 відеоігор про світ Дикого З...

Мрієш стати героєм вестерну та попрактикуватися в стрільбі з револьвера? Спеціально для тебе ми...

Мрієш стати героєм вестерну та попрактикуватися в стрільбі з револьвера?...

16 січня 2020
Як відеоігри допомагають долати кошмари та стрес Як відеоігри допомагають долати кошмари та стрес

Сучасні відеоігри все частіше використовуються не тільки для розваги, але й для конкретних корисних...

Сучасні відеоігри все частіше використовуються не тільки для розваги, але...

13 січня 2020