Як скласти презентацію ігрового проекту для інвесторів і менторів

13 червня 2016 Як скласти презентацію ігрового проекту для інвесторів і менторів

Про успішну презентацію кампанії гри для ПК або мобільного розповідає один із засновників ігрової компанії Crystal Clear Soft – Михайло Харківський. Як правильно донести суть проекту та всі його тонкощі? Насамперед, слід враховувати час, якого людям завжди бракує на вивчення ідеї. До того ж роботу проглядають фахівці, з якими ви не будете постійно поруч. Тому презентаційні документи мають неабияке значення.

1. PDF-презентація, мета якої – зачепити. Вона містить презентаційний арт, головну ідею, мінімум тексту – не більше половини сторінки. Надсилається потенційним партнерам у початковому листі. Містить наступне:

  • назву та склад команди розробників;
  • посилання на проект і бренд;
  • бізнес-модель і платформу;
  • відмінні риси;
  • контактну інформацію;
  • бюджет проекту.

2. Executive summary (для пошуку венчурного капіталу).

Використовується для детального розкриття деталей.

Лаконічна розповідь про проект з мінімальним набором артів.

Зручно користуватися Google Docs для презентації. З естетичною метою робимо графічну лінію з назвою та логотипом бренду.

У документі обов'язково повинні бути: логотип бренду чи проекту, назва та автор, дата створення та версія документу, назва.

Ключові пункти:

1. Лаконічний вступ, що відображає суть проекту. Текст складається з конкретною метою: отримати відгуки чи залучити інвестора.

2. Назва чи можливі її варіанти. Пояснити, чому обрали саме таке найменування.

3. Жанр проекту/поєднання жанрів і обґрунтування вибору.

4. Зміст проекту.

5. Відмінності/плюси проекту.

6. Бізнес-модель з максимально детальним описом.

7. Стилістика з ключовим артом і архівом зображень, вказівкою на автора.

8. Опис сюжету та персонажів.

9. Технології, задіяні в розробці.

10. Документація у формі зведеної таблиці. Великі файли прописують посиланням і виводять окремо. Обов'язково потрібні документи з концептом, арт-матеріали, SRS, склад команди, бюджет.

11. Команда розробників. Опис створення та історія компанії, запущені проекти, сайт і профілі бренду в соціальних мережах. Відзначають ключових співробітників, вказуючи імена та стислу характеристику, посаду, навички та проекти, додають фото, лінк на LinkedIn.

12. Конкуренти: переваги та недоліки. Чіткий опис плюсів свого проекту.

13. Аналіз ринку з основними показниками, бажано зупинитися детальніше на обраній ніші.

14. Платформи дистрибуції та послідовність виходу.

15. Цільова аудиторія та її характеристика.

16. Ризики та можливості їх мінімізувати.

17. Проблема. Пункт цікавить інвесторів, які хочуть бачити, що продукт займає вільну нішу на ринку, яка користується попитом.

18. План випуску всіх етапів проекту – від прототипу до релізу – з термінами виходу.

19. План запуску. Вихід готового продукту на платформі, оновлення та технічна підтримка.

20. KPI (показник досягнення успіху) з метою переходу з тестового запуску, закупівлі трафіку, виходу на нових платформах.

21. Бюджет і терміни у вигляді таблиці. Опис маркетингових і PR-робіт, маркетинговий план на майбутнє.

22. Якщо ви команда, яка не має досвіду в маркетингу, краще тверезо оцінити свої слабкі сторони та визнати їх.

23. Бізнес-план, що описує розвиток проекту в майбутньому. Складний документ, який кожен бачить на свій лад.

24. Висновки та контактна інформація.

Залежно від адресата пакет документів може змінюватися. Ментора фінансові та маркетингові документи не цікавлять. Інвестор мусить бачити повну картину.

Цікаві новини

Косплеєри WEGAME 4.0 – в огляді одного з YouTube-каналів

Король-ліч і Смертокрил, Сомбра з маріонеткою Жнеця, Дейєнеріс Таргарієн зі своїми «дітьми», Лара Крофт та інші герої особисто відвідали WEGAME...

24 квітня 2018

Спонсором зони «MK:X і FIFA» на WEGAME 4.0 стала компанія Logitech

На WEGAME 4.0 компанія Logitech представить власний стенд, де можна буде протестувати інноваційні геймерські продукти. Крім того, вона виступить партнером...

20 квітня 2018

Як геймеру поліпшити ігровий досвід за допомогою нових технологій?

Навіщо потрібна соціальна мережа для геймерів і як працює матчмейкінг-система? На ці питання відповість senior business development manager CRYCASH Олександр...

19 квітня 2018