Люди, що створюють ігри, в які грають люди

18 травня 2016 Люди, що створюють ігри, в які грають люди

Ми подумали, що тобі може бути цікаво, як створюють комп'ютерні ігри. Тому і вирішили відкрити завісу таємниці на прикладі Riot Games і безпосередньо її команди з локалізації. 

Хороша гра завжди багатогранна, як дорогоцінний камінь. Кожна її грань є унікальною та надзвичайно важливою для повноцінної насолоди від ігрового процесу. Справжня гра – це цілий живий світ з безліччю персонажів. Кожному з них прописували характер, створювали текст, їх озвучували справжні актори. Тому в хорошій грі кожен герой має унікальний голос. Брати участь у створенні такого світу – означає долучитися до такого собі таїнства, чарів.

Розпочинаючи роботу над новим чемпіоном, команда локалізаторів отримує опис характеру та репліки. Й одразу розпочинається магія. Потрібно не лише гарно, художньо перекласти текст, необхідно знайти актора, чий голос буде ідеально гармоніювати із зовнішністю персонажа. Без справжнього таланту тут не обійтись.

Але робота з персонажами – не єдине, чим займається команда локалізаторів. Окрім самих героїв, є ще ігрові події, що відбуваються регулярно та впливають на чемпіонів і світ, що їх оточує. Скажімо, в грі League of Legends творці запустили спеціальний ігровий режим на зимовий сезон. Для цього випустили зимові образи чемпіонів, і все це супроводили відеорозповідями.  Команда локалізаторів власне й займалася їх перекладом.

Люди, которые создают игры, в которые играют люди

Фахівці займаються не лише регулярними оновленнями. Одним з останніх завдань було оновити озвучку перших чемпіонів. Коли російський сервер LoL тільки запускався, локалізацію взяв на себе підрядник. З роботою він впорався, але, як то кажуть, не вклав у неї душу. Подібна проблема виникла й у країнах Латинської Америки. Місцева команда локалізаторів просто взяла і зробила нові голоси та репліки чемпіонів, на що гравці відреагували так гостро, що довелося повернути все назад. Цей досвід взяли до уваги майстри з Riot Games. Вони відкрили спеціальні теми на форумах ігрового світу, куди запрошували гравців (безпосередніх споживачів продукту), залучаючи їх у творчий процес і беручи до уваги їхні поради та побажання. Такий людський підхід цілком себе виправдав.

Робота в цій галузі надзвичайно цікава – доводиться співпрацювати з найрізноманітнішими людьми, часом із зірками ігрової індустрії. Разом з тим ця праця аж ніяк не є легкою. Дається взнаки різниця часових поясів, що часом перешкоджає синхронній роботі. А ще творча забудькуватість американських колег, які генерують контент для локалізаторів, – іноді вони забувають відповісти на листи чи попередити про завершення роботи над чимось незвичайним і складним. Хоча це все лише додає перцю робочому процесу, роблячи його особливо захоплюючим.

Цікаві новини

Na'Vi полишила The Kuala Lumpur Major, але провела епохальний матч

Na'Vi, яка з початку вересня кардинально оновила склад, подала заявку на лідерство: в 1/8 фіналу відкритих кваліфікацій The Kuala Lumpur...

19 вересня 2018

Олдскул: топ-5 стратегій 1988-2000 років

А пам'ятаєш, як все розпочиналося? Найперші, найцікавіші й навіть неймовірні на той час комп'ютерні ігри 90-х вважаються основою багатьох сучасних...

18 вересня 2018

Косплей з Cyberpunk 2077: перші фанатські роботи

Комп'ютерний екшен Cyberpunk 2077 – одна з найбільш очікуваних ігор для шанувальників жанру кіберпанк. Її реліз заплановано на 2019 рік,...

14 вересня 2018