Люди, що створюють ігри, в які грають люди

18 травня 2016 Люди, що створюють ігри, в які грають люди

Ми подумали, що тобі може бути цікаво, як створюють комп'ютерні ігри. Тому і вирішили відкрити завісу таємниці на прикладі Riot Games і безпосередньо її команди з локалізації. 

Хороша гра завжди багатогранна, як дорогоцінний камінь. Кожна її грань є унікальною та надзвичайно важливою для повноцінної насолоди від ігрового процесу. Справжня гра – це цілий живий світ з безліччю персонажів. Кожному з них прописували характер, створювали текст, їх озвучували справжні актори. Тому в хорошій грі кожен герой має унікальний голос. Брати участь у створенні такого світу – означає долучитися до такого собі таїнства, чарів.

Розпочинаючи роботу над новим чемпіоном, команда локалізаторів отримує опис характеру та репліки. Й одразу розпочинається магія. Потрібно не лише гарно, художньо перекласти текст, необхідно знайти актора, чий голос буде ідеально гармоніювати із зовнішністю персонажа. Без справжнього таланту тут не обійтись.

Але робота з персонажами – не єдине, чим займається команда локалізаторів. Окрім самих героїв, є ще ігрові події, що відбуваються регулярно та впливають на чемпіонів і світ, що їх оточує. Скажімо, в грі League of Legends творці запустили спеціальний ігровий режим на зимовий сезон. Для цього випустили зимові образи чемпіонів, і все це супроводили відеорозповідями.  Команда локалізаторів власне й займалася їх перекладом.

Люди, которые создают игры, в которые играют люди

Фахівці займаються не лише регулярними оновленнями. Одним з останніх завдань було оновити озвучку перших чемпіонів. Коли російський сервер LoL тільки запускався, локалізацію взяв на себе підрядник. З роботою він впорався, але, як то кажуть, не вклав у неї душу. Подібна проблема виникла й у країнах Латинської Америки. Місцева команда локалізаторів просто взяла і зробила нові голоси та репліки чемпіонів, на що гравці відреагували так гостро, що довелося повернути все назад. Цей досвід взяли до уваги майстри з Riot Games. Вони відкрили спеціальні теми на форумах ігрового світу, куди запрошували гравців (безпосередніх споживачів продукту), залучаючи їх у творчий процес і беручи до уваги їхні поради та побажання. Такий людський підхід цілком себе виправдав.

Робота в цій галузі надзвичайно цікава – доводиться співпрацювати з найрізноманітнішими людьми, часом із зірками ігрової індустрії. Разом з тим ця праця аж ніяк не є легкою. Дається взнаки різниця часових поясів, що часом перешкоджає синхронній роботі. А ще творча забудькуватість американських колег, які генерують контент для локалізаторів, – іноді вони забувають відповісти на листи чи попередити про завершення роботи над чимось незвичайним і складним. Хоча це все лише додає перцю робочому процесу, роблячи його особливо захоплюючим.

Цікаві новини

Хто став переможцем WEGAME Awards цього року

Під час четвертого фестивалю WEGAME відбулася традиційна церемонія нагородження WEGAME Awards. Кращі розробники, геймдизайнери і видавці отримали відзнаки у семи...

15 травня 2018

Косплеєри WEGAME 4.0 – в огляді одного з YouTube-каналів

Король-ліч і Смертокрил, Сомбра з маріонеткою Жнеця, Дейєнеріс Таргарієн зі своїми «дітьми», Лара Крофт та інші герої особисто відвідали WEGAME...

24 квітня 2018

Спонсором зони «MK:X і FIFA» на WEGAME 4.0 стала компанія Logitech

На WEGAME 4.0 компанія Logitech представить власний стенд, де можна буде протестувати інноваційні геймерські продукти. Крім того, вона виступить партнером...

20 квітня 2018