Марія Карпенко: про перший косплей, підприємництво і плани на майбутнє

22 березня 2018 Марія Карпенко: про перший косплей, підприємництво і плани на майбутнє

Однією з суддів косплей-шоу WEGAME 4.0 виступить Марія Карпенко – косплеєр і підприємець. Вона займається косплеєм понад 10 років, часто бере участь у зарубіжних фестивалях і працює з командою фахівців. Це поодинокий випадок косплеєра, який зміг перетворити своє заняття на повноцінний бізнес.

— Розкажіть про свій перший костюм. У якому віці він був створений, з яких матеріалів, як виникла ідея?

Мені було років 15 або 16, це був костюм Лелуша з аніме «Код Гіасс», втілений не досить вдало, оскільки я повинна була косплеїти хлопчика з широкими плечима, аристократичної зовнішності, а сама була маленькою круглою дівчинкою.

Не було нічого складного: це була проста шкільна форма, стандартна костюмна тканина, використовувалися базові шеврони, які спершу були нашиті криво ... У цілому це був нескладний костюм, складні я почала робити через два-три роки. Зараз зі мною працює ціла команда, все більш професійно і впорядковано.

— У Вас ще є косплей на Карен з «Код Гіасс». Вам близькою є ця тема?

Не дуже, у першу чергу я працюю з відеоіграми, це мій основний напрям. Наша компанія найчастіше працює у цій сфері, рідше співпрацюємо з фільмами і серіалами. Ми повертаємося до анімації лише іноді, якщо проект дійсно цікавий.

— Який костюм став найважливішим для Вас, переломним моментом у Вашій кар'єрі?

Одним з таких був косплей на Меріда з «Хоробре серце». Костюми, які стали своєрідним викликом і допомогли нам у розвитку – це Трісс Мерігольд з «Відьмак 3: Дике Полювання», Елой з Horizon Zero Dawn, 2b з Nier Automata.

Wegame: Марія Карпенко: про перший косплей, підприємництво і плани на майбутнє - 1   Wegame: Марія Карпенко: про перший косплей, підприємництво і плани на майбутнє - 2

— Що для Вас є найскладнішим у процесі створення костюмів?

Координувати роботу багатьох людей. Зараз я підприємець і перетворила своє хобі на повноцінний бізнес. Наша команда займається виготовленням костюмів для приватних осіб, для компаній. Я не працюю одна, і координувати роботу багатьох людей – це найскладніше, але це приносить великий успіх, тому що можна зібрати під одним крилом різних фахівців.

Я займаюся макіяжем, перуками, організацією зйомок; є хлопці, які спеціалізуються на створенні обладунків, є люди, які працюють з пошиттям. Завдяки цьому, технологічно ми можемо створити майже будь-які образи.

— У Вас не один бізнес. Наприклад, раніше Ви випускали нижню білизну в стилі «Відьмака». Чим займаєтеся ще?

Ми випустили минулого року колекцію курток з тематики Overwatch, і зараз вони знаходяться у процесі розгляду для офіційної дистрибуції. Для цього потрібен час – рік, може, півтора, потрібно виходити на більш серйозні рівні.

Крім того, ми створюємо власні авторські дизайни, надихаючись комп'ютерними іграми. Наша кінцева мета – безпосередньо працювати з великими компаніями, такими як Blizzard, Capcom, CD PROJEKT RED. Чи не найпростіше завдання, особливо якщо ти знаходишся в Україні, але косплей у цьому плані дуже допомагає – люди його люблять, їм подобається його креативна складова, і ми зі свого боку намагаємося запропонувати їм щось цікаве, навіть якщо це щоденний одяг.

— Ви себе більше відчуваєте косплеєром чи підприємцем?

Це неможливо розділити. Якби я була просто підприємцем, неможливо було б так ефективно розвивати косплей, адже це творчість. Зараз мені цікавіше займатися не стільки своїми проектами, скільки проектами своєї команди, створювати цікаві костюми спільними зусиллями. Але для мене косплей – це не лише костюм, це, у першу чергу, — цілісний образ, історія, яка розповідається через призму художника. Зараз більше акцент зміщений на костюм, але мені здається, що це трішки більше.

Розділити ці сфери я не можу, одне випливає з іншого. Я дійсно завжди роблю акцент на тому, що я не косплеєр, який працює сам по собі, я – підприємець, у якого є команда. Це – моя відмінна риса.

— А чи є роботи інших косплеєрів, які Вам дуже подобаються і є для Вас взірцем?

Так, дуже багато. Для мене Alyson Tabbitha – це неймовірне джерело натхнення. Вона спеціалізується на перевтіленні. Вона з'єднує воєдино грим, костюм, поведінку – просто перетворюється на іншу людину. Я не можу сказати з точністю, але коли я дивлюся на її фотографії, то мені здається, що вона навіть змінює свою жестикуляцію.

А ще вона неймовірно сильна, з точки зору побудови ком'юніті, нам цього не вистачає. Конкуренція потрібна, але вона може бути більш доброзичливою і орієнтованою на розвиток.

Мені також дуже подобається Maul Cosplay, це мій кумир! Він працює разом з дружиною, це мені близьке, тому що я теж працюю разом з чоловіком. Я зустрічалася з ним особисто і можу сказати, що це людина дуже сильного духу, він повністю вживається у роль, неймовірно харизматичний.

— Ви будете суддею на косплей-шоу WEGAME 4.0. Чого ви чекаєте від учасників і що хотіли б побажати їм?

Не страшно припускатися помилок і не треба боятися недосконалості. Головне – спробувати, бо кожна спроба – це досвід. Ніколи не соромтеся того, що ви не ідеальні, тому що ідеальних не існує. Перевтілюючись, змінюйтесь, знаходьте нових друзів, тому що косплей – це ще і ком'юніті.

 

Марія Карпенко увійде до суддівського складу косплей-шоу WEGAME 4.0. Детальніше дізнатися про цю подію можна на сторінці сайту, для участі потрібно зареєструватися. Квитки на WEGAME 4.0 продаються за посиланням.

Цікаві новини

Косплеєри WEGAME 4.0 – в огляді одного з YouTube-каналів

Король-ліч і Смертокрил, Сомбра з маріонеткою Жнеця, Дейєнеріс Таргарієн зі своїми «дітьми», Лара Крофт та інші герої особисто відвідали WEGAME...

24 квітня 2018

Спонсором зони «MK:X і FIFA» на WEGAME 4.0 стала компанія Logitech

На WEGAME 4.0 компанія Logitech представить власний стенд, де можна буде протестувати інноваційні геймерські продукти. Крім того, вона виступить партнером...

20 квітня 2018

Як геймеру поліпшити ігровий досвід за допомогою нових технологій?

Навіщо потрібна соціальна мережа для геймерів і як працює матчмейкінг-система? На ці питання відповість senior business development manager CRYCASH Олександр...

19 квітня 2018