«Дуже приємно бачити, що рівень крафту у нас зростає» – інтерв’ю із засновниками Any Robots

06 травня 2019«Дуже приємно бачити, що рівень крафту у нас зростає» – інтерв’ю із засновниками Any Robots

Анна та Павло Оголь, як і багато хто з нас, обожнюють величезних роботів. Крім того, вони вміють виготовляти надзвичайно реалістичні костюми відомих персонажів для івентів, косплею та відеозйомок. У їх творчому доробку – більше десятка вражаючих робіт, серед яких Мегатрон, Бамблбі, Оптімус Прайм та Залізна людина.

Засновники компанії Any Robots з Івано-Франківська стали учасниками та лекторами ювілейного фестивалю WEGAME 5.0. Інженери-програмісти Анна та Павло Оголь не тільки розповіли гостям івенту про створення трансформерів, а й привезли на фестиваль зовсім нові костюми власного виробництва. Ми розпитали у власників крафт-майстерні про те, як вони перетворили своє захоплення на справу життя та чим особливі костюми роботів їх авторства.
 

Інтерв’юер: WEGAME

Респондент: Анна та Павло Оголь (А.О. та П.О.)

WEGAME: Як давно існує ваша компанія та чому спеціалізується саме на роботах?

А.О.: Ми – Анна та Павло Оголь із Any Robots, виготовляємо костюми роботів, космонавтів, динозаврів та інший високотехнологічний крафт на замовлення. Наша компанія працює в Україні вже четвертий рік. А взагалі Павло цим займається більше 12 років, останні шість із них – саме костюмами роботів та їх виготовленням.

П.О: Спочатку я знайшов роботу головним інженером у фірмі, яка виготовляла костюми роботів за кордоном. Згодом ми вирішили відкрити власну майстерню в Україні, а в ній втілити своє бачення, як ми хочемо виконувати костюми, якими вони мають бути на вигляд, як в них має рухатись людина.

WEGAME: Якими були найперші костюми від вашої студії та в чому їх особливість?

А.О.: Це був робот Бамблбі, такий жовтий – він найпозитивніший, найдобріший, його дуже люблять люди, зокрема діти. Далі вже була ціла низка інших костюмів.

П.О.: Другим ми зробили робота Оптімуса Прайма, а потім – спеціальний жіночий робокостюм. Дівчина, що його носить, дуже допомагає нам на виставках, бо вона є посередником між людьми та роботами. Вона об’єднує два наших світи.

А.О.: Далі за сюжетом був потрібен злий робот, тому ми зробили Мегатрона. Він нам вдався дуже стильним та харизматичним, а ще він найбільший та найкрутіший. Та втілити його так, щоб костюмом могла керувати людина, виявилось досить складно.

П.О.: Він одночасно своїм виглядом і лякає, і приваблює.

А.О.: Далі вже пішли космічні персонажі, Залізна людина, білі роботи-космонавти для бізнес-проектів, для реклами. А також різні інші – під замовлення та під попит аудиторії. Головний наш напрямок – костюми для бізнесу. Тобто такі, в яких можна не тільки вийти на сцену кілька разів, а й практичні, у яких можна дуже довго працювати, використовувати їх у комерції. Наприклад, космонавти, яких ми зробили за мотивами фільму «Інтерстеллар» – це не найбільший, але найновіший наш проект.

Було завдання виготовити космонавта для відеостудії, та ми вирішили, що цікаво буде зробити саме сучасну його версію. Бо коли ми думаємо про Марс, про польоти в космос, то хочеться чогось стильного. Таким чином, ми взяли за основу концепт космонавтів із голлівудського фільму «Інтерстеллар» – це популярне кіно, багато хто впізнає ці костюми. Зараз ми вперше демонструємо їх на публіці.

WEGAME: Які з проектів були найскладнішими у плані реалізації та чому?

А.О.: Ми постійно використовуємо якісь нові технології, нове обладнання. Наприклад, у тому проекті, що ми привезли на WEGAME, досить складний сам комбінезон. Його створення зайняло більше шестисот годин роботи – і це тільки побудова викройки. Також окремий час пішов на виготовлення броньованих деталей, важкого шолому. Цей шолом вигнутий у трьох місцях, ми зробили чотири його варіанти, і ось тільки четвертий вийшов дійсно класним і зручним. Кожну деталь костюмів ми отак ретельно пропрацьовуємо.

Був у нас семиметровий динозавр: мабуть, це найбільший костюм, який взагалі може одягнути людина. Його вага близько 50 кілограмів, при цьому людина могла в цьому костюмі спокійно ходити годину. Є костюми, виконані з 3D-моделей замовників, там кожна деталь, кожна лінія створена так само, як була задумана.

П.О.: Наприклад, якщо є рекламний ролик, де рухається якийсь робот у вигляді анімованої 3D-моделі, то наше завдання – втілити це в костюм, який здатна одягнути людина. І не просто одягнути, а в ньому потім взаємодіяти з публікою на промоакціях.

WEGAME: Наскільки перспективо заробляти в Україні крафтом? Чи це важко?

А.О.: Я вважаю, що це дуже перспективна галузь, бо компанії розвиваються, вони комунікують із аудиторією через івенти, їм треба показувати свій продукт – технологічний, крутий. Мало хто може зробити для цього дійсно класний продукт, щоб відомий бренд міг його собі замовити та використовувати кілька разів і щоб він був презентабельним. Я вважаю, що і нам є куди розвиватися, і попит на це є.

Більше того, коли ми показуємо, який рівень цього може бути, то компанії думають: класно, нам якраз саме це і треба, ми шукали, але не думали, що таке буває. Але воно буває! І люди дуже жваво реагують. Якщо говорити про відгук публіки на роботів, на сучасних персонажів, то діти, які ще говорити не вміють, вже пританцьовують із роботами на акціях. Це цікаво й людям віку близько 30 років, є навіть бабусі та дідусі, які жваво реагують, які підходять та кажуть: як класно, що ви це зробили, ми думали, що ми такого ніколи не побачимо, у нашому дитинстві такого не було, а от ви даруєте казку, щирі емоції. Тобто це продукція, розрахована на дуже широку аудиторію, вона діє на всіх дуже позитивно, дарує радість.

WEGAME: Замовників на якісні та складні костюми більше з України чи з-за кордону?

П.О.: Зараз ми виросли так, що більшість замовлень вже з-за кордону, але для цього треба було заявити про себе, показати свій рівень, поїздити по виставках, налагодити міжнародні зв’язки. Тобто ми починали працювати здебільшого на Україну, зараз більше 50% замовлень вже з-за кордону.

А.О.: В Україні це теж користується попитом: у 20 містах є агенції, які замовили нашу продукцію. Будь-де це може бути популярним, якщо це гарно організовано, зроблено та представлено.

WEGAME: Як оцінюєте WEGAME 5.0, що сподобалось найбільше?

А.О.: Дуже подобається, надзвичайно позитивна публіка, багато учасників-косплеєрів, яких ми знаємо з інших фестивалів, до нас підходять та впізнають, це приємно. Фестиваль дуже затишний, домашній, дуже багато відеоігор – це чудово! Тут можна пограти за дуже крутими компами, щось собі придивитися з техніки.

Дуже приємно бачити, як рівень крафту у нас зростає. Ми також їздимо по інших країнах, та помічаємо, що не завжди за кордоном – навіть там, де по 10 000 учасників – є багато гідних костюмів. А тут учасників небагато, але є на що подивитися.

Цікаві новини

Автобатлер в Hearthstone VS TFT-2 та інші новини ігор
Автобатлер в Hearthstone VS TFT-2 та інші новини і...Автобатлер в Hearthstone VS TFT-2 та інші новини і...

Початок листопада виявився дуже щедрим на ігрові новини. Серед них як великі анонси з...

Початок листопада виявився дуже щедрим на ігрові новини. Серед них...

08 листопада 2019
Майбутнє ігрової індустрії: сім нових захопливих технологій
Майбутнє ігрової індустрії: сім нових захопливих т...Майбутнє ігрової індустрії: сім нових захопливих т...

Мрієш про ігри з повним зануренням в атмосферу, як у фільмі «Джуманджі»? Ці фантазії...

Мрієш про ігри з повним зануренням в атмосферу, як у...

04 листопада 2019
Геловінська добірка: топ-5 моторошних косплеїв із WEGAME 5.0
Геловінська добірка: топ-5 моторошних косплеїв із...Геловінська добірка: топ-5 моторошних косплеїв із...

Найбільш косплейне свято в році наближається! Тільки на Геловін в університет чи на роботу...

Найбільш косплейне свято в році наближається! Тільки на Геловін в...

29 жовтня 2019