«Дуже приємно бачити, що рівень крафту у нас зростає» – інтерв’ю із засновниками Any Robots

06 травня 2019 «Дуже приємно бачити, що рівень крафту у нас зростає» – інтерв’ю із засновниками Any Robots

Анна та Павло Оголь, як і багато хто з нас, обожнюють величезних роботів. Крім того, вони вміють виготовляти надзвичайно реалістичні костюми відомих персонажів для івентів, косплею та відеозйомок. У їх творчому доробку – більше десятка вражаючих робіт, серед яких Мегатрон, Бамблбі, Оптімус Прайм та Залізна людина.

Засновники компанії Any Robots з Івано-Франківська стали учасниками та лекторами ювілейного фестивалю WEGAME 5.0. Інженери-програмісти Анна та Павло Оголь не тільки розповіли гостям івенту про створення трансформерів, а й привезли на фестиваль зовсім нові костюми власного виробництва. Ми розпитали у власників крафт-майстерні про те, як вони перетворили своє захоплення на справу життя та чим особливі костюми роботів їх авторства.
 

Інтерв’юер: WEGAME

Респондент: Анна та Павло Оголь (А.О. та П.О.)

WEGAME: Як давно існує ваша компанія та чому спеціалізується саме на роботах?

А.О.: Ми – Анна та Павло Оголь із Any Robots, виготовляємо костюми роботів, космонавтів, динозаврів та інший високотехнологічний крафт на замовлення. Наша компанія працює в Україні вже четвертий рік. А взагалі Павло цим займається більше 12 років, останні шість із них – саме костюмами роботів та їх виготовленням.

П.О: Спочатку я знайшов роботу головним інженером у фірмі, яка виготовляла костюми роботів за кордоном. Згодом ми вирішили відкрити власну майстерню в Україні, а в ній втілити своє бачення, як ми хочемо виконувати костюми, якими вони мають бути на вигляд, як в них має рухатись людина.

WEGAME: Якими були найперші костюми від вашої студії та в чому їх особливість?

А.О.: Це був робот Бамблбі, такий жовтий – він найпозитивніший, найдобріший, його дуже люблять люди, зокрема діти. Далі вже була ціла низка інших костюмів.

П.О.: Другим ми зробили робота Оптімуса Прайма, а потім – спеціальний жіночий робокостюм. Дівчина, що його носить, дуже допомагає нам на виставках, бо вона є посередником між людьми та роботами. Вона об’єднує два наших світи.

А.О.: Далі за сюжетом був потрібен злий робот, тому ми зробили Мегатрона. Він нам вдався дуже стильним та харизматичним, а ще він найбільший та найкрутіший. Та втілити його так, щоб костюмом могла керувати людина, виявилось досить складно.

П.О.: Він одночасно своїм виглядом і лякає, і приваблює.

А.О.: Далі вже пішли космічні персонажі, Залізна людина, білі роботи-космонавти для бізнес-проектів, для реклами. А також різні інші – під замовлення та під попит аудиторії. Головний наш напрямок – костюми для бізнесу. Тобто такі, в яких можна не тільки вийти на сцену кілька разів, а й практичні, у яких можна дуже довго працювати, використовувати їх у комерції. Наприклад, космонавти, яких ми зробили за мотивами фільму «Інтерстеллар» – це не найбільший, але найновіший наш проект.

Було завдання виготовити космонавта для відеостудії, та ми вирішили, що цікаво буде зробити саме сучасну його версію. Бо коли ми думаємо про Марс, про польоти в космос, то хочеться чогось стильного. Таким чином, ми взяли за основу концепт космонавтів із голлівудського фільму «Інтерстеллар» – це популярне кіно, багато хто впізнає ці костюми. Зараз ми вперше демонструємо їх на публіці.

WEGAME: Які з проектів були найскладнішими у плані реалізації та чому?

А.О.: Ми постійно використовуємо якісь нові технології, нове обладнання. Наприклад, у тому проекті, що ми привезли на WEGAME, досить складний сам комбінезон. Його створення зайняло більше шестисот годин роботи – і це тільки побудова викройки. Також окремий час пішов на виготовлення броньованих деталей, важкого шолому. Цей шолом вигнутий у трьох місцях, ми зробили чотири його варіанти, і ось тільки четвертий вийшов дійсно класним і зручним. Кожну деталь костюмів ми отак ретельно пропрацьовуємо.

Був у нас семиметровий динозавр: мабуть, це найбільший костюм, який взагалі може одягнути людина. Його вага близько 50 кілограмів, при цьому людина могла в цьому костюмі спокійно ходити годину. Є костюми, виконані з 3D-моделей замовників, там кожна деталь, кожна лінія створена так само, як була задумана.

П.О.: Наприклад, якщо є рекламний ролик, де рухається якийсь робот у вигляді анімованої 3D-моделі, то наше завдання – втілити це в костюм, який здатна одягнути людина. І не просто одягнути, а в ньому потім взаємодіяти з публікою на промоакціях.

WEGAME: Наскільки перспективо заробляти в Україні крафтом? Чи це важко?

А.О.: Я вважаю, що це дуже перспективна галузь, бо компанії розвиваються, вони комунікують із аудиторією через івенти, їм треба показувати свій продукт – технологічний, крутий. Мало хто може зробити для цього дійсно класний продукт, щоб відомий бренд міг його собі замовити та використовувати кілька разів і щоб він був презентабельним. Я вважаю, що і нам є куди розвиватися, і попит на це є.

Більше того, коли ми показуємо, який рівень цього може бути, то компанії думають: класно, нам якраз саме це і треба, ми шукали, але не думали, що таке буває. Але воно буває! І люди дуже жваво реагують. Якщо говорити про відгук публіки на роботів, на сучасних персонажів, то діти, які ще говорити не вміють, вже пританцьовують із роботами на акціях. Це цікаво й людям віку близько 30 років, є навіть бабусі та дідусі, які жваво реагують, які підходять та кажуть: як класно, що ви це зробили, ми думали, що ми такого ніколи не побачимо, у нашому дитинстві такого не було, а от ви даруєте казку, щирі емоції. Тобто це продукція, розрахована на дуже широку аудиторію, вона діє на всіх дуже позитивно, дарує радість.

WEGAME: Замовників на якісні та складні костюми більше з України чи з-за кордону?

П.О.: Зараз ми виросли так, що більшість замовлень вже з-за кордону, але для цього треба було заявити про себе, показати свій рівень, поїздити по виставках, налагодити міжнародні зв’язки. Тобто ми починали працювати здебільшого на Україну, зараз більше 50% замовлень вже з-за кордону.

А.О.: В Україні це теж користується попитом: у 20 містах є агенції, які замовили нашу продукцію. Будь-де це може бути популярним, якщо це гарно організовано, зроблено та представлено.

WEGAME: Як оцінюєте WEGAME 5.0, що сподобалось найбільше?

А.О.: Дуже подобається, надзвичайно позитивна публіка, багато учасників-косплеєрів, яких ми знаємо з інших фестивалів, до нас підходять та впізнають, це приємно. Фестиваль дуже затишний, домашній, дуже багато відеоігор – це чудово! Тут можна пограти за дуже крутими компами, щось собі придивитися з техніки.

Дуже приємно бачити, як рівень крафту у нас зростає. Ми також їздимо по інших країнах, та помічаємо, що не завжди за кордоном – навіть там, де по 10 000 учасників – є багато гідних костюмів. А тут учасників небагато, але є на що подивитися.

Цікаві новини

Оновлення перевидань Doom і відкриття Гоґвортсу в... Оновлення перевидань Doom і відкриття Гоґвортсу в...

Які баги пофіксили в перевиданих шутерах Doom і Doom II? Коли стартує бета колекційної...

Які баги пофіксили в перевиданих шутерах Doom і Doom II?...

17 січня 2020
У стилі вестерн: топ-7 відеоігор про світ Дикого З... У стилі вестерн: топ-7 відеоігор про світ Дикого З...

Мрієш стати героєм вестерну та попрактикуватися в стрільбі з револьвера? Спеціально для тебе ми...

Мрієш стати героєм вестерну та попрактикуватися в стрільбі з револьвера?...

16 січня 2020
Як відеоігри допомагають долати кошмари та стрес Як відеоігри допомагають долати кошмари та стрес

Сучасні відеоігри все частіше використовуються не тільки для розваги, але й для конкретних корисних...

Сучасні відеоігри все частіше використовуються не тільки для розваги, але...

13 січня 2020