Пасхалки, які ховалися від нас протягом багатьох років

18 квітня 2016 Пасхалки, які ховалися від нас протягом багатьох років

Розробники завжди ховають пасхалки в іграх. Здавалося б, вже всі з них мали б давно знайти. Особливо в старих іграх. Але деякі з них приховали настільки вдало, що знадобилося багато років, щоб їх відшукати. Представляємо 6 найприхованіших пасхалок у відеоіграх.

Витративши безліч годин на створення біту з пісні "We will rock you" в music maker'e Mario Paint, виявили: якщо натиснути на літеру О в головному меню гри, пролунає невеличка пісенька. Її назвали Totaka's song, на честь композитора.

Totaka's-Song

Пізніше її знайшли також в Animal Crossing, Yoshi's Story і в X – грі для GameBoy, яка вийшла задовго до Mario Paint. GameTrailers говорили, що

знайшли її в Wii Sports, але цю новину сприйняли скептично. Потім пісню виявили в GameBoy-класиці The Legend of Zelda: Link's Awakening.

Перелік ігор, в яких брав участь композитор Тотака, доволі великий. Гравці досі достеменно їх досліджують. 

halo-3

Дивно, що в такій грі, як Halo 3, через 7 років після її виходу могла залишитися хоч якась таємниця. Здавалося, що її вивчили до самих кісток. Ця пасхалка пов'язана з датою. 

25 грудня, на Різдво, якщо клікнути по правій частини ліній на екрані завантаження, лунатиме таємниче повідомлення: «З днем народження, Лорен». Не дуже круто, так? Але якщо Лорен справді народилася 25 грудня, то радощів у неї, напевно, повні штани. 

The Apprentice була прохідною грою. Простий платформер, який вийшов у 1994-му на огидній CD-i. Її дуже довго ніхто не помічав, доки хтось не розгледів можливість роздягати у ній персонажів. Так звані «нудаліті» давали подивитися на дівчат без одягу. 

apprentice-video-game-nudality

Як і в більшості ігор серії Final Fantasy, в дев'ятій частині можна знайти купу секретів і сайд-квестів. Безліч фанатів ніби-то вже вивчили її вздовж і поперек, але через 13 років після виходу користувач сайту GameFAQs виклав відео, на якому показав невідомий до того часу квест.

Final-Fantasy

Виявляється, його настільки легко проґавити, що не дивно, чому зірки так довго не сходилися. Щоб отримати квест, треба взяти участь аж у 17 подіях і декілька разів поговорити з членами сім'ї Zenero та Benero. За винагороду буде перстень захисту.

Протягом багатьох років Master Hand була звичайним босом в серії Super Smash Bros. Але в 2008-му знайшли швидше баг, ніж пасхалку. Загалом щось середнє. З'ясувалося, що є нагода зіграти за рукавичку. Для цього треба вставити геймпад у 3-й слот і затиснути декілька кнопок на екрані вибору персонажів. З одного боку, можна користуватися всіма прийомами рукавички (вони позначені на конкретних кнопках). З другого – рукавичка не має анімації перемоги, через що гра вилітає. Більше схоже на недороблену пасхалку.

Master-hand

Легендарна Goldeneye вміщує декілька пасхалок і секретів, що заслуговує на окремий матеріал. Але остання з них стала відомою лише через 15 років. Після компаній у коді гри якийсь гравець виявив емулятор ZX Spectrum.

Goldeneye

Для тих, хто не в курсі, що це таке. Уявіть iPhone, але в 1982 році. За легендою, розробники замислювалися про створення емулятора для Nintendo 64 і вирішили протестувати свої напрацювання. Потім вимкнули емулятор, а вирізати з гри забули.

Тепер його можна запустити за допомогою патча для гри через емулятор для  N64. Але відверто кажучи – це збочення. Простіше використовувати прямий емулятор спектруму.

Цікаві новини

Косплеєри WEGAME 4.0 – в огляді одного з YouTube-каналів

Король-ліч і Смертокрил, Сомбра з маріонеткою Жнеця, Дейєнеріс Таргарієн зі своїми «дітьми», Лара Крофт та інші герої особисто відвідали WEGAME...

24 квітня 2018

Спонсором зони «MK:X і FIFA» на WEGAME 4.0 стала компанія Logitech

На WEGAME 4.0 компанія Logitech представить власний стенд, де можна буде протестувати інноваційні геймерські продукти. Крім того, вона виступить партнером...

20 квітня 2018

Як геймеру поліпшити ігровий досвід за допомогою нових технологій?

Навіщо потрібна соціальна мережа для геймерів і як працює матчмейкінг-система? На ці питання відповість senior business development manager CRYCASH Олександр...

19 квітня 2018