Переможці церемонії нагородження WEGAME Awards

19 квітня 2017 Переможці церемонії нагородження WEGAME Awards

На першій церемонії нагородження WEGAME Awards свої різноманітні ігри представили не лише солідні видавці, але й незалежні розробники. Серед чотирьох десятків номінантів судді обрали найкращі проекти в 10 категоріях. Пропонуємо ознайомитися з переліком переможців WEGAME Awards.

Звання Best Studio Game отримала Varenje від студії komargames, а Best Indie Game – Sayri Adventure, яку розробили фахівці Vidloonnya Reborn.

У номінації Critics Choice перемогла Agile Triangle виробництва EditLLise Studio, а відвідувачі оцінили перегони Max Speed ​​від Smokoko, які отримали нагороду Audience Awards. Особливу нагороду – WEGAME Special – отримала гра Sandman.

Проект The BIG Journey студії CATFISHBOX здобув дві почесні винагороди – Best Game Audio та Best Game Art. Хоррор Never Look Back, розроблений командою Do not Panic Arts, переміг у номінації Best Game Design.

Студія Tiger Way за свій унікальний файтинг Boxing Combat отримала нагороду Best Mobile Game, а в номінації Best VR Game перемогла стратегія Castl Wars.

На фестивалі WEGAME 3.0 відбувалися й інші цікаві активності. Радимо ознайомитися з результатами кібертурнірів або прочитати статтю про переможців косплей-шоу.

Цікаві новини

Оновлення перевидань Doom і відкриття Гоґвортсу в... Оновлення перевидань Doom і відкриття Гоґвортсу в...

Які баги пофіксили в перевиданих шутерах Doom і Doom II? Коли стартує бета колекційної...

Які баги пофіксили в перевиданих шутерах Doom і Doom II?...

17 січня 2020
У стилі вестерн: топ-7 відеоігор про світ Дикого З... У стилі вестерн: топ-7 відеоігор про світ Дикого З...

Мрієш стати героєм вестерну та попрактикуватися в стрільбі з револьвера? Спеціально для тебе ми...

Мрієш стати героєм вестерну та попрактикуватися в стрільбі з револьвера?...

16 січня 2020
Як відеоігри допомагають долати кошмари та стрес Як відеоігри допомагають долати кошмари та стрес

Сучасні відеоігри все частіше використовуються не тільки для розваги, але й для конкретних корисних...

Сучасні відеоігри все частіше використовуються не тільки для розваги, але...

13 січня 2020