Проект Raccoon. Як WEGAME надихнув на створення нового продукту

07 листопада 2016 Проект Raccoon. Як WEGAME надихнув на створення нового продукту

Прес-служба фестивалю WEGAME зустрілася з командою Raccoon розпитати про нещодавні досягнення проекту. Українські стартапери розповіли про себе докладніше та поділилися планами на майбутнє. На наші запитання відповідала Світлана Мальована (С.М.) – СЕО та кофаундер проекту Raccoon.

Інтерв’юер: Лідія Цененко (Л.Ц.)

Л. Ц.: Розкажіть докладніше про свій проект, чим саме займаєтеся?

С. М.: Наш проект створює гаджети для взаємодії з віртуальною реальністю. Спочатку ми хотіли розробити рукавички для VR. Але для фестивалю WEGAME 2.0 ми створили кліпсу, з якою гості івенту бавилися в комп'ютерні ігри.

Найбільше часу присвятили Need For Speed ​​Underground, а наприкінці другого дня - «Ну, постривай!». Отримали позитивні відгуки, дехто навіть мав намір придбати кліпсу, незважаючи на те, що створено її було лише для потреб нашого стенду на WEGAME. Після цього ми вирішили виділити даний пристрій в якості окремого продукту. Цей гаджет відповідає за орієнтацію в просторі.

Щодо нашого головного продукту – рукавички, то вона окремо зчитує рухи кожної фаланги пальців, реєструє їх і передає на віртуальну копію руки. Технологія відтворює всі найдрібніші рухи, чого немає сьогодні в конкурентів. Всі VR-рукавички, що існують на ринку, в кращому випадку зчитують палець цілком, але аж ніяк не дрібну моторику.

Проект Raccoon. Як WEGAME надихнув на створення нового продукту - 1

Л. Ц.: Ви часто згадуєте про головну перевагу Raccoon – можливість відчути реальний дотик до предметів. Чи означає це, що рукавичка передає тактильні відчуття з віртуальності в реальність? Який їхній діапазон?

С. М.: Це функція – force feedback – зворотній зв'язок. На сьогоднішній день ми це вже реалізували через троси, розташовані на зворотньому боці рукавички. Вони не дають стиснути руку сильніше, ніж за контуром віртуального предмету. Є ще функція «вібро», яку також вбудовано в різні режими.

Тактильне сприйняття фактури, шорсткості та пружності наразі перебуває в розробці, наші технічні фахівці вже придумали, як це зробити. Власне, частина інвестицій, які ми зараз шукаємо, піде на створення компактних датчиків для рукавички для внутрішньої сторони долоні.

Проект Raccoon. Як WEGAME надихнув на створення нового продукту - 2

Л. Ц.: Нещодавня перемога нашої збірної в «Континентальній битві стартапів у Варшаві» зробила вагомий крок уперед для українських розробників в цілому. А що це досягнення дало вашому проекту?

С. М.: Надзвичайно цікаво брати участь в подібних заходах, оскільки тут, в Україні, ми знаємо про всі проекти та інвесторів. З огляду на те, що в якості консалтера та юриста мені доводиться супроводжувати чимало інших стартапів та інвест-угод, цей ринок знаю з усіх боків. Тому поїздка до Польщі видалася більш ніж пізнавальною.

Водночас у нас виникла ідея створити особливу рукавичку для управління презентацією. Ми навіть пішли далі – розробили різні жести для всіх слайдів.

Всі українські проекти пророблялися дуже ретельно, поляки так не готувалися. Я спілкувалася з багатьма IT-стартапами в Грузії, тому проводжу відносну паралель між станом інвестиційного ринку в Польщі та Грузії. Там держава всіляко допомагає стартапам, надає різні пільги, заохочує, фінансує та ін. Тому вони дуже розслаблені.

Їхні проекти «посередніші». Не погані, але, на відміну від наших, нічим інноваційним ринок не тішать.

На змагання до Польщі вирушило 5 проектів з України, ми готувалися всю дорогу. Команди допомагали одна одній відшліфовувати презентації. Деякі проекти навіть переробляли свої презентації за півгодини до виступу. А поляки прийшли за 2 хвилини до початку, розслаблено розсілися, а потім робили «великі квадратні очі» під час нашого виступу.

Проект Raccoon. Як WEGAME надихнув на створення нового продукту - 3

Л. Ц.: Чи має проект ще визначні перемоги, про які Вам хотілося би розповісти?

С. М.: 12 жовтня ми брали участь в конкурсі від UVCA (Ukrainian Venture Capital Association). Це асоціація, що займається підтримкою стартапів IT-ринку. Вони організовують різні заходи, запрошують з Кремнієвої долини інвесторів, менторів.

Щорічно в Лас-Вегасі відбувається конференція CES, присвячена електроніці та Інтернету речей. Наступного року там з’явиться зона українських проектів. Ось тільки оренда місця під стенд коштує 2000-4000 доларів.

Тому цього року UVCA вирішила відібрати 8 найкращих українських проектів і сплатити оренду в зоні на CES 2017. Переліт і проживання – за власний рахунок, участь в конференції – за кошти UVCA. Отже 12 жовтня стався фінальний відбір, який Raccoon успішно пройшов. Тепер ми активно готуємося до виступу в Лас-Вегасі.

Більше цікавої інформації про учасників нашого фестивалю та актуальні події ігрової індустрії – в розділі «Новини». Також читайте про вихід кліпси Raccoon на Kickstarter.  

Цікаві новини

Косплей з Cyberpunk 2077: перші фанатські роботи

Комп'ютерний екшен Cyberpunk 2077 – одна з найбільш очікуваних ігор для шанувальників жанру кіберпанк. Її реліз заплановано на 2019 рік,...

14 вересня 2018

Студія BioWare розкрила деталі сюжету Anthem і презентувала новий трейлер гри

Представники студії BioWare нарешті розщедрилися щодо опису ігрових особливостей і сюжету фантастичного екшену Anthem. Інформація була оприлюднена на зустрічі з...

06 вересня 2018

Генрі Кавілл зіграє Геральта в екранізації «Відьмака» від Netflix

Актор, який раніше грав Супермена, зніметься в екранізації культової «Саги про відьмака» Анджея Сапковського. Генрі Кавілл отримав роль мисливця за...

05 вересня 2018