Студія Tiger Way: «Нагорода WEGAME AWARDS стала для нас неабиякою мотивацією»

11 липня 2018 Студія Tiger Way: «Нагорода WEGAME AWARDS стала для нас неабиякою мотивацією»

Студія Tiger Way, яка перемогла в номінації Best Mobile Game на WEGAME AWARDS 2017, цього року знову відвідала наш фестиваль (21-22 квітня). І знову – найкращі: новий проект команди – Goopalo – отримав нагороду в категорії Best Game Art. Засновник компанії Олександр Компанець розповів нам про якісні зміни протягом року, нові розробки і досягнення.

Інтерв'юер: WEGAME (WG)

Спікер: Олександр Компанець (О.К.):

WG: Як вплинула на роботу студії минулорічна перемога?

О.К.: Нагорода WEGAME AWARDS стала для нас неабиякою мотивацією. Ми навіть придбали спеціальну шафу для таких призів – поки що зайнята лише полиця вгорі, але ми віримо, що скоро будуть заповнені усі полички. Насправді, коли ти щось робиш понад 8 років, то фідбек – необхідний. Фінансова віддача теж важливий елемент, але не лише це. Є бажання усвідомлювати, що це потрібно людям. Boxing Combat минулого року викликав у публіки дуже позитивні емоції, Goopalo справив неабияке враження.

WG: Розкажіть про нову гру. Яка вже зараз стадія її реалізації?

О.К.: Проект про українського супергероя на ім'я Василь Гупало з'явився спонтанно. Я був на презентації однойменного відео групи «ТНМК», і у мене виникли справжні флешбеки. Завдяки тому матеріалу, що був у кліпі, я побачив увесь ігровий процес .

Відразу після події я підійшов до хлопців, розповів про ідею створення гри. І вони зацікавилися, виявили бажання переглянути напрацювання. Ми зробили буквально за два тижні перший прототип, дуже-дуже смішний: вирізали персонажа з YouTube. Потім зробили плейтест, грали з групою у них на студії. Їм дуже сподобався результат, і розпочалася стадія кропіткої роботи над проектом. Ми покращували геймплей, дослухалися до думки гравців. Зараз ми отримуємо позитивні відгуки, також з-за кордону. Отже, гра цікава не лише в Україні, хоча поки що доступна у нас і ще в декількох країнах.

На WEGAME представлена ​​не зовсім фінальна версія. Ми дивимося на проект як на сервіс, тобто з'являтимуться оновлення. Наприклад, попереду поява важких та цікавих міні-босів, які матимуть неабияке здоров'я; великий дирижабль, вантажний гелікоптер, потужний танк, а ще – цікава корівка, яка іноді заглядатиме нам у душу сумними очима і заважатиме грати. Вона має власну таємницю, яку ми розкриємо приблизно через два-три оновлення. Пізніше з'являться рівні в космосі та воді.

WG: Як Вам WEGAME 4.0?

О.К.: Цього року захід більше нагадує івенти світового рівня: локація – супер, організація – теж, багато відвідувачів. Дуже позитивна реакція публіки. Є серед відвідувачів ті, які бачили гру ще під час події, яка передувала цій, тож помітили прогрес, якого ми досягли за цей період. Це дуже радує.


Стеж за новинами! Незабаром на тебе чекає ще більше цікавих інтерв'ю з учасниками та експонентами WEGAME 4.0.

Цікаві новини

Косплей з Cyberpunk 2077: перші фанатські роботи

Комп'ютерний екшен Cyberpunk 2077 – одна з найбільш очікуваних ігор для шанувальників жанру кіберпанк. Її реліз заплановано на 2019 рік,...

14 вересня 2018

Студія BioWare розкрила деталі сюжету Anthem і презентувала новий трейлер гри

Представники студії BioWare нарешті розщедрилися щодо опису ігрових особливостей і сюжету фантастичного екшену Anthem. Інформація була оприлюднена на зустрічі з...

06 вересня 2018

Генрі Кавілл зіграє Геральта в екранізації «Відьмака» від Netflix

Актор, який раніше грав Супермена, зніметься в екранізації культової «Саги про відьмака» Анджея Сапковського. Генрі Кавілл отримав роль мисливця за...

05 вересня 2018