Розумний маркетинг від Microsoft

17 червня 2016 Розумний маркетинг від Microsoft

Компанія й надалі демонструє підхід клієнтоорієнтованості. Це тішить. Остання конференція закінчилася анонсом консолі Xbox Scorpio.

Розробники обіцяють не робити ігор, заточених суто під «Скорпіона». Політика компанії – ніхто не повинен залишитися скривдженим. Голова відділу маркетингу ігор розповів, що корпорація не ставить за мету виділяти будь-кого зі споживачів своїх продуктів до касти обраних, отже обділених не буде. Всі ігри доступні для будь-якого Xbox One. Єдине, чим власники Xbox Scorpio відрізнятимуться від простих смертних, так це високою частотою консолі і стабільно високою роздільною здатністю, що відтепер не залежатиме від завантаженості процесору.

 

Щодо високої роздільної здатності. Вона справді висока – 4K. Через це представники Microsoft не радять брати цю консоль власникам 1080p-телевізорів. Краще купувати Xbox One S до звичайної плазми чи брати «Скорпіона», але вже разом з 4К-екраном, в іншому разі власник нової консолі нічого для себе не вигадає.

Ще в Microsoft розповіли про важливість невисокої ціни, навівши приклад з Wii, що була недорогою та продавалася дуже добре. Тому цінник тоненького Xbox One S теж адекватний – від $300. А ось вартість Scorpio, який з'явиться на прилавках не раніше кінця 2017 року, наразі не розголошується.

Цікаві новини

Na'Vi полишила The Kuala Lumpur Major, але провела епохальний матч

Na'Vi, яка з початку вересня кардинально оновила склад, подала заявку на лідерство: в 1/8 фіналу відкритих кваліфікацій The Kuala Lumpur...

19 вересня 2018

Олдскул: топ-5 стратегій 1988-2000 років

А пам'ятаєш, як все розпочиналося? Найперші, найцікавіші й навіть неймовірні на той час комп'ютерні ігри 90-х вважаються основою багатьох сучасних...

18 вересня 2018

Косплей з Cyberpunk 2077: перші фанатські роботи

Комп'ютерний екшен Cyberpunk 2077 – одна з найбільш очікуваних ігор для шанувальників жанру кіберпанк. Її реліз заплановано на 2019 рік,...

14 вересня 2018