Розумний маркетинг від Microsoft

17 червня 2016 Розумний маркетинг від Microsoft

Компанія й надалі демонструє підхід клієнтоорієнтованості. Це тішить. Остання конференція закінчилася анонсом консолі Xbox Scorpio.

Розробники обіцяють не робити ігор, заточених суто під «Скорпіона». Політика компанії – ніхто не повинен залишитися скривдженим. Голова відділу маркетингу ігор розповів, що корпорація не ставить за мету виділяти будь-кого зі споживачів своїх продуктів до касти обраних, отже обділених не буде. Всі ігри доступні для будь-якого Xbox One. Єдине, чим власники Xbox Scorpio відрізнятимуться від простих смертних, так це високою частотою консолі і стабільно високою роздільною здатністю, що відтепер не залежатиме від завантаженості процесору.

 

Щодо високої роздільної здатності. Вона справді висока – 4K. Через це представники Microsoft не радять брати цю консоль власникам 1080p-телевізорів. Краще купувати Xbox One S до звичайної плазми чи брати «Скорпіона», але вже разом з 4К-екраном, в іншому разі власник нової консолі нічого для себе не вигадає.

Ще в Microsoft розповіли про важливість невисокої ціни, навівши приклад з Wii, що була недорогою та продавалася дуже добре. Тому цінник тоненького Xbox One S теж адекватний – від $300. А ось вартість Scorpio, який з'явиться на прилавках не раніше кінця 2017 року, наразі не розголошується.

Цікаві новини

«501-й легіон» в Україні: добрі справи Темної сторони

Зовсім юний, але досить активний підрозділ всесвітньої організації фанатів «Зоряних воєн» – «501-й легіон» – став експонентом WEGAME 4.0. Що...

12 липня 2018

Студія Tiger Way: «Нагорода WEGAME AWARDS стала для нас неабиякою мотивацією»

Студія Tiger Way, яка перемогла в номінації Best Mobile Game на WEGAME AWARDS 2017, цього року знову відвідала наш фестиваль...

11 липня 2018

5 найкрутіших і найбільш очікуваних ігрових новинок на ПК у 2018 році

Найочікуваніші, найрезонансніші ігри й такі, що запам'ятовуються, які вже з’явилися і ще з’являться на ПК цього року. Frostpunk Розробник: 11...

06 липня 2018