Войцех Паздур: «Головне в грі – розповісти історію»

24 травня 2017 Войцех Паздур: «Головне в грі – розповісти історію»

Войцех Паздур – креативный директор студії The Farm 51 – постійний учасник фестивалів WEGAME, який двічі був спікером нашого відкритого лекторію. Минулого року у своїй доповіді він анонсував нову гру студії під назвою Get Even.

До WEGAME 3.0 проект було завершено, і Войцех Паздур розповів відвідувачам фестивалю про внесені впродовж цього часу зміни та труднощі, які доводилося долати розробникам.

«Головне в грі – розповісти історію», – з цього твердження розпочав доповідь Войцех Паздур. Найважливішою частиною історії спікер назвав конфлікт (внутрішній або зовнішній). Get Even розкриває обидва конфлікти героя: безпосередньо з собою та зовнішнім світом. У перекладі на українську назва гри означає «помститися» – на цьому власне й будується сюжет.

Конфлікт і драму об`єднали з метою зробити історію особистим досвідом кожного гравця. У Get Even дуже незвичайні люди змагаються між собою. Творці так би мовити запитують тебе про найбільший страх і найсильнішу фантазію. У такий спосіб гравця мотивують до створення власної історії. Подібне рідко зустрінеш в екшн-іграх.

Конфлікт викорисстовується для підвищення рівня адреналіну та уваги до геймплею. Втім, гравець вирішує самостійно,приймати участь у боротьбі чи ні. Можена боротися агресивною, вбиваючи інших персонажів, або шукати більш миролюбні варіанти.

Драматичний сюжет спрямовано не стільки на підлітків, скільки на зрілих людей з багатим минулим, повним помилок, через які вони досі почуваються винними. Сім'я, пристрасть, любов – це частини приватної історії кожного, які складають концепт Get Even. Було вирішено, що головними в грі стануть не дії, а відчуття гравця в процесі цих дій.

Get Even – психологічний трилер. Максимальну реалістичність картинці забезпечує 3D-сканування реальних предметів і об'єктів.

Головним мотиватором страху в грі виступає наступна думка: «Що трапиться, якщо хтось скривдить мою сім'ю?» В якості головної фантазії творці вибрали: «А що, якби я подорожував у часі та виправляв помилки минулого?» Ще обіграється концепт: «Що є реальним і справжнім?»

У грі два головних герої:           

1. Типовий протагоніст. Сильний, привабливий чоловік, який б'ється та стріляє.

2. Звичайна людина. У нього стандартні проблеми з сім'єю, роботою, здоров'ям, ін.

Було створено кілька прототипів гри, але тестери реагували не надто добре, тому доводилося вносити нові зміни. Навіть розробники не зовсім розуміли ідею, адже подібних проектів раніше ніхто не робив.

Над грою працювали впродовж трьох років, але саме за останні шість місяців багато чого переробили повністю, зокрема графіку та музику. Вже на завершальному етапі роботи видалили майже 50% гри Get Even, і не дарма, подальші тестування задовольнили гравців.

Офіційний день релізу Get Even на Steam – 25 травня 2017 року, не проґав!

Хочеш дізнатися, як організувати кібертурнір? Читай огляд доповіді Павла Коваленка на WEGAME 3.0.

Цікаві новини

Na'Vi полишила The Kuala Lumpur Major, але провела епохальний матч

Na'Vi, яка з початку вересня кардинально оновила склад, подала заявку на лідерство: в 1/8 фіналу відкритих кваліфікацій The Kuala Lumpur...

19 вересня 2018

Олдскул: топ-5 стратегій 1988-2000 років

А пам'ятаєш, як все розпочиналося? Найперші, найцікавіші й навіть неймовірні на той час комп'ютерні ігри 90-х вважаються основою багатьох сучасних...

18 вересня 2018

Косплей з Cyberpunk 2077: перші фанатські роботи

Комп'ютерний екшен Cyberpunk 2077 – одна з найбільш очікуваних ігор для шанувальників жанру кіберпанк. Її реліз заплановано на 2019 рік,...

14 вересня 2018