Войцех Паздур: «Проект "Чорнобиль VR" – приклад того, що допоможе на уроках історії в школі»

16 вересня 2016 Войцех Паздур: «Проект "Чорнобиль VR" – приклад того, що допоможе на уроках історії в школі»

На нашому лекторії 11 вересня виступив засновник польської компанії зі створення відеоігор The Farm 51 Войцех Паздур. Спікер вже не вперше бере участь у фестивалі WEGAME, та щоразу він має що сказати нашим відвідувачам. Після виступу прес-служба заходу поспікувалася з розробником Chernobyl VR Project біля стенду компанії, де була нагода оцінити її віртуальний фільм.

WEGAME: Як Вам фестиваль WEGAME 2.0?

Войцех Паздур: Мені тут подобається дедалі більше, цього разу все ще масштабніше. Більше людей, які знають, чим ми займаємося, більше людей, які володіють англійською, тому ми маємо більше варіантів. Отже все чудово!

WEGAME: Вам сподобалося взаємодіяти з нашою аудиторією?

Войцех Паздур: Так, враховуючи, що проект, який ми робимо, - доволі складний. Але питання були досить актуальними.

WEGAME: Що Ви думаєте про майбутнє віртуальної та доповненої реальності?

Войцех Паздур: Аналітики стверджують, що ринок доповненої реальності обіцяє бути масштабнішим, оскільки це трендовіша галузь. А те, над чим ми працюємо, - це мейснтрімний проект. Наша головна мета - робити унікальні ігри віртуальної реальності, але часом ми працюємо і з доповненою реальністю.

Зараз ми задіяні у трьох великих проектах, два з яких пов'язані з VR. Особисто для мене пріоритетнішим було би максимально акцентувати увагу на віртуальній реальності. Але ми розуміємо, що переважну більшість аудиторії цікавить інший сегмент, отже в такій ситуації нам слід працювати в обидвох галузях.

WEGAME: Chernobyl VR Project – не просто віртуальний фільм, а по суті – освітній проект. Вас цікавить цей напрямок?

Войцех Паздур: Особисто мені є цікавими не стільки освітні проекти, скільки освітня галузь як така. На мою думку, віртуальна та доповнена реальність це чудові засоби привернути увагу багатьох людей, для цього потрібно зробити проект іншого типу, надалі вчитися та навчати. Тому, освіта є частиною того, що розвиває віртуальну реальність. І саме проект «Чорнобиль VR» є прикладом того, що саме потрібно на уроках історії в школі. Ми вважаємо, що дуже важливо рухатися вперед в цьому напрямку, адже діти в школах матимуть змогу дізнатися більше цікавих речей.

WEGAME: Що Ви найбільше запам'ятали, відвідуючи Чорнобиль?

Войцех Паздур: Напевно, безпосередньо процес. Пригадуючи, що було на початку, і що наприкінці - можу сказати, що все дуже змінилося. Спочатку ми думали «Вау, це місце є надзвичайно крутим, схоже на сцени з відеоігор, такий собі постапокаліптичний світ». Але пізніше, що частіше ми сюди навідувалися, тим більше розуміли, наскільи наші відчуття подібні до історій людей, що постраждали від трагедії, яка змінила історію Європи, світу. Адже це було початком кінця епохи комунізму. Це була трагедія для тисяч людей, і це дещо є значно більшим, ніж просто будівлі, які зачаровують. Ми збагнули, наскільки ця ситуація є трагічною для людей, причетних до неї, та саме про це ми й намагаємося зараз розповісти.

 

 

Цікаві новини

«501-й легіон» в Україні: добрі справи Темної сторони

Зовсім юний, але досить активний підрозділ всесвітньої організації фанатів «Зоряних воєн» – «501-й легіон» – став експонентом WEGAME 4.0. Що...

12 липня 2018

Студія Tiger Way: «Нагорода WEGAME AWARDS стала для нас неабиякою мотивацією»

Студія Tiger Way, яка перемогла в номінації Best Mobile Game на WEGAME AWARDS 2017, цього року знову відвідала наш фестиваль...

11 липня 2018

5 найкрутіших і найбільш очікуваних ігрових новинок на ПК у 2018 році

Найочікуваніші, найрезонансніші ігри й такі, що запам'ятовуються, які вже з’явилися і ще з’являться на ПК цього року. Frostpunk Розробник: 11...

06 липня 2018