Підсумки 2016

 

16-17 квітня на території НСК «Олімпійський» у Києві відбувся наймасштабніший фестиваль, присвячений віртуальним розвагам, - WEGAME. Під одним дахом зібралися не лише фанати відеоігор, але й розробники та всі задіяні в індустрії інтерактивних розваг.

WEGAME став справжнім раєм для охочих відпочити з геймпадом перед монітором. Гості заходу ознайомилися зі свіжими новинками комп'ютерних і консольних ігор. Крім того, окрему зону присвятили настольним іграм, фанатів яких виявилося неймовірно багато.

Учасники фестивалю провели презентацію відеоігор, на реліз яких завзяті геймери чекають вже тривалий час. Крім того, на заході представили нові технології, які дозволяють повністю зануритися в ігровий процес. Таку кількість цифрових розваг не побачиш більше ніде!

Цілковите інтерактивне занурення в ігровий процес забезпечувала відома кіберспортивна командаNa'Vi та найкращий клуб України ASUS CyberZone. Разом вони створили чудову демозону для всіх відвідувачів.
Компанія QuantumPhoenixStudio в рамках фестивалю представила свою нову гру під назвою TheButterlySign. Це - захоплюючий екшн від першої особи в  детективному жанрі, який нікого не залишив байдужим.
Серед учасників фестивалю також була талановита харківська команда розробників комп'ютерних ігор і мобільних додатків Heart Beat Games.
А ось повністю занурититись у віртуальну реальність на заході допомагала компанія The Farm 51. Вона представила свій новий VR-проект в рамках фестивалю WEGAME.
Команда VVOSS Games, яка займається розробкою ігор для мобільних платформ, презентувала нову гру під назвою Supperman. Кожен міг спробувати її на 40-дюймовому сенсорному екрані.
Нову ігрову розробку представила й компанія Wider. Йдеться про проекційний моноблок, який забезпечує безшовне панорамне поле контенту високої якості. Це дасть змогу розміщувати максимальну кількість інформації в обмеженому просторі.

Зі своїми доповідями в рамках лекторію виступили багато спікерів, серед яких: Микола Урсатий зі студії Dragon's Games, Максим Джабалі – засновник консалтингової компанії «Фрутменеджмент» та Андрій Гайдут – головний редактор журналу «Шпиль».

Серед активностей на окрему увагу заслуговують конкурси та змагання, переможці яких отримали цінні призи від партнерів фестивалю.

Головною кіберспортивною подією WEGAME  стали турніри з Dota 2 і Counter-Strike: GO на ПК, а також з MortalKombat і FIFA на ігрових консолях. Переможці отримали грошові винагороди, а срібні та бронзові призери - цінні подарунки від партнерів заходу.

Неабиякий інтерес викликав конкурс косплеєрів. Це захоплююче видовище гідно оцінили не лише шанувальники комп'ютерних ігор, але й фанати аніме, кіноепопей і поп-культури.

Майстри з перевтілень демонстрували гостям свої улюблені образи та виборювали грошову винагороду в десять тисяч гривень, які розподілили між 1-3 місцями.

Не залишилися поза увагою й фанати культової гри Hearthstone: HeroesofWarcraft. В окремій ігровій зоні вони змагалися за грошовий приз від організаторів і цінні подарунки від партнерів фестивалю.

Ті, хто цікавиться розвитком ігрової індустрії та технологіями віртуальної реальности на території України, взяли участь у дискусійні панелі. Там запрошені спікери розповіли гостям про майбутнє відеоігор і супутніх цифрових технологій, які постійно вдосконалюлються та розвиваються в рамках інтерактивних розваг.

Родзинкою фестивалю стала нагода побавитися в улюблені FIFA та Mortal Kombat на інформаційному табло НСК «Олімпійський», площа якого - аж 104 квадратних метри. Без перебільшень, це були найкрупніші віртуальні баталії в Україні.

WEGAME став найграндіознішим фестивалем для фанатів відеоігор! Організатори підготували захоплюючу програму, в рамках якої кожен зміг знайти однодумців.

Чекаємо на вас наступного року на WEGAME!

Підсумки 2016 Підсумки 2016 10-11 вересня Підсумки 2017 Підсумки 2018

Підпишіться на новини!

Будьте в курсі новин індустрії, отримуйте тільки корисну інформацію!