Підсумки 2016 10-11 вересня

10-11 вересня у київському ВЦ «АККО Інтернешнл» відбувся найяскравіший український фестиваль гік-, гейм- і косплей-культури – WEGAME. Під одним дахом зібралися кілька тисяч фанатів комп'ютерних і настільних ігор, коміксів, фільмів, мультфільмів, технологічних новинок, інших популярних течій.

Учасники та відвідувачі, які минулого року відвідали перший WEGAME, відзначили ріст фестивалю 2.0. Ті, хто відвідав фестиваль вперше, були вражені надзвичайно високим рівнем заходу для України та країн СНД.

 

Кіберспорт і кіберфан

Протягом 2-х днів кіберспортивну зону фестивалю було вщент заповнено учасниками турнірів з CS:GO та DOTA 2. Генеральним партнером кіберзмагань выступив клуб для геймерів ASUS CyberZone.

У 1-й день турнір з DOTA 2 виграла команда Anima Imperial, у 2-й день – колектив Pokemon Go. Щодо CS:GO, чемпіонами 1-го дня стали гравці команди Komiki, а 2-го – учасники T.B.E.B. Переможці отримали грошову винагороду та мотивацію продовжувати кіберкар'єру від кіберспортивних зірок фестивалю з Na'Vi.

В межах WEGAME відбулися фанатські турніри з FIFA з Євгеном «Yozhyk» Мостовиком і з CS:GO – з Арсенієм «ceh9» Триноженко. Охочі також отримали нагоду відвідати автограф-сесії з цими та іншими представниками команди Na’Vi, що маси місце 2 дні поспіль під час фестивалю.

Лекторій для гейм-інтелектуалів

Першим під час лекторію виступив Олександр Дзюба, він розповів про оптимізацію гейм-проектів і поділився секретом успіху своєї playtest-компанії Sense.Vision.: «Ми любимо ігри, ми любимо людей, ми любимо аналітику».

Особливу увагу першого дня публіка звернула на виступ гейм-дизайнерів компанії Frogwares – Юрія Шевагу та Сергія Тена, в якому йшлося про концепію «відкритого світу» та його реалізацію в своїй грі The Sinking City за мотивами творів Говарда Лавкрафта.

Того ж дня з цікавою темою виступив Олексій Ситянов. Він розповів про зв'язок психології та відеоігор, а також довів скептикам важливість «кривавих шутерів» задля релаксації. Крім того, гості лекторію послухали доповідь Михайла Смагіна та Юрія Гордєєва про створену ними першу відеогру, та розповідь Романа Рудюка про використання гри «Майн Крафт» в освітньому процесі.

Другого дня лекторій відкрив Войцех Паздур з польської компанії The Farm 51, анонсувавши розроблені його командою VR-фільм Chernobyl VR Project і гру Get Even.

Сергій Нілов з Digital Bee Garden розповів про значення ігрових сценаріїв і поділився власними думками про їхнє майбутнє. Багато цікавого від Ігоря Саурона дізналися відвідувачі, які планують присвятити свої життя геймдеву. Дмитро Лехно потішив слухачів правдивими історіями про розробку проекту S.T.A.L.K.E.R.: там був і гумор, і інормація до роздумів. А ось тему косплею розкривали Діана Сімон і Вероніка Клімова.

Видовищ і лута!

Стенди на фестивалі були найрізноманітнішими. Спостерігати за роботою 3D-принтерів, пілотувати дрони, оцінити автомобілі Renault або домашню фотолабораторію Canon, зіграти в відеоігри на величезних екранах, взяти участь у багатьох інших активностях – мали нагоду всі відвідувачі WEGAME.

Гиківські магазини на стендах продавали все, на чому тільки можливо розмістити зображення улюблених персонажів (горнята, значки, брелоки, капці та ін.). Продавали також комікси, іграшки, кольорові лінзи, їжу з дивними смаками та багато іншого. До стендів з VR-продукцією в чергах стояли відвідувачі різного віку, на щастя, віртуальних ігор і гаджетів було більше ніж достатньо, тому всі охочі отримали незабутні враження від технологій майбутнього.

Косплей-шоу – втіха для очей

Косплей-шоу стало головною прикрасою фестивалю. Під час оголошення та запрошення учасників на сцену, глядачі стікалися зі всіх виставкових та ігрових зон WEGAME. Першими виступили діти до 12 років, розчуливши глядачів і піднявши моральних дух іншим учасникам шоу. Навіть підлітки від 12 до 17 років своїм виходом зробили серйозний виклик запеклій боротьбі. Отже, перше місце дісталося Цукановій Поліні в образі головної героїні гри «Аліса: безумство повертається», її виступ виявився водночас найлячнішим і найчарівнішим за всю історію WEGAME.

Доросле косплей-шоу поділили на наступні категорії:

Комікси та художня література. Перше місце обійняв Делтува, який виступив в образі Болга – воєначальника Орків Півночі з книг про всесвіт WoW;
Фільми, серіали та мультфільми. Перше місце зайняв Богдан Белиіов, чиїм образом став піщаний штурмовик з фільму «Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія»;
Відеоігри. Перше місце дісталося Анастасії Яновській в образі героїні гри «Overwatch» – Mercy (вона ж – Ангела Циглер).

У кожній з категорій виступали новачки та професіонали косплею. Естетичну насолоду, яку отримали глядачі, неможливо передати словами. Деякі образи, приміром, Отруйний плющ, ще довго пам'ятатимуть.

Підсумки

Осінній WEGAME відбувся яскраво та мальовничо, все це - завдяки нашим неординарним і креативним відвідувачам! Спікери та учасники фестивалю відзначили вашу активність, інтерес до технологічних новинок, «гостроту» та актуальність запитань, які ви ставили. Ну ж бо й надалі разом веселитися та дізнаватися чогось новенького!

Підсумки 2016 Підсумки 2016 10-11 вересня Підсумки 2017 Підсумки 2018

Підпишіться на новини!

Будьте в курсі новин індустрії, отримуйте тільки корисну інформацію!